08 февруари 2008

Размисли и страсти за риболова :-)

Преди малко гледах "Риби чудовища" и си умрях от кеф. Риболова ми е голяма страст . Не ,че съм рибарка . Не съм . Всъщност бях като дете :-). Някъде на дванайсет бях когато татко ми направи една самоделна въдица , най-обикновена пръчка с корда . В шест сутринта отивах с момчетата на реката .Това още в доброто старо време ...преди ямболския кмет да реши да циментира дъното на Тунджа :-))...Тогава се намираше риба , т.е. ситни рибки - каракуда и червенопера ,хващали сме и малки слънчевки . Така де - имам опит в ловенето на плувка :). Макар,че не съм запозната в подробности със всичките му салтанати,например коя риба на какво кълве и т.н. Ха - ха ние хващахме само на бели червеи и на тестени топчета .Повдигахме плочките пред блока и вадехме червеите от там . Сега много се изучиха : багажниците на колите им клякат само от въдици и такъми (макар,че половината са невежи като мен)... Сещам се за един случай . Моята приятелка преди две-три години се обурудва с последна мода такъми и веднага реши да ги изпробва. Накупи от магазина няколко вида червеи и отидохме на едно място. Покрай нас бяха насядали разни дядовци, рибари стари другари , с най-обикновени пръчки като моята от детството и кошници за рибата. В първия момент ми стана много смешно Варя като започна да вади оная ми ти модерна техника :-)) . Помислих си " Ей ся ше ги разбием дядовците ! " Като пълни аматьорки нагласихме червеите на въдиците и зачахме . Даже не попитахме какво кълве и на каква стръв :-). Хората по сто пъти извадиха с техните пръчки , даже кошниците напълниха , а ние си тръгнахме с една каракудка пет сантиметра ,която не се виждаше на кукичката т.е. не си отидохме с нея - подарихме и живота и се прибрахме .Голям майтап :-)) Тъй де - исках да кажа,че въдицата не е основното ,ами във всичко тежи правилото,че е опита е най-важен . Мдаа... Голям мерак имам да ходя за риба , но все не не остава време . Глупости. Време се намира ,но просто не съм го решила . Но ако тръгна редовно няма да се спра. Това е по-голяма краста и от нета . Който го е опитал знае :-)) ...

Няма коментари: