11 февруари 2008

Снимки на стария Ямбол

Обожавам Ямбол! Днес си намерих няколко стари снимки :-) . За мен е най-хубавият град ! Верно - не е мегаполис , не е от най-модерните , няма даже море или планина ,но си е моят град , в който мина детството ми . Все се чудя на хората,които живеят в чужбина. Не ги ли дърпа назад към корените им ?! И аз съм била тук-там , и все на хубави места , но винаги ме души носталгията . Хваща ме за гърлото и бавно ме убива ден след ден , не ме оставя на мира докато не се завърна ... Повече от шест месеца не мога да издържа навън , като първите два винаги плача неутешимо за България ...Липсват ми разбитите ни улици , старите ни къщи , липите по пътя , красивите ни планини , приятелите ми ,хубавата българска музика и родния ми език ...И още много ... Искам да си умра тук , на родна земя . Не ме блазнят богатите страни , с чуждите хора и далечна от нашата култура . Не се плаша и от стреса в България , предпочитам да остана тук до края и да се надявам докато дишам ,че нещата ще се променят ...

1 коментар:

Tqnata каза...

A na men se u4udvaha 4e neiskam da hodq v 4ujbina.Eto 4e ima i drugi koito mislqt kato men,zastoto predi 20 godini gledah edin film koito ostavi edna traina sleda kak vseki trqbva da obi4a rodnoto si mqsto i kak nemu stiga vazduha kogato e dale4 ot rodniq dom.Filma se kazva Darvo bez koren,tova e film koito trqbva da nakara mnogo hora da se zamislqt,zastoto v edna pogovorka e kazano mnogo hubavo 4e kamakat si teji na mestoto.