14 февруари 2008

Честит празник !

Загубих лицето си .Не помня точно на коя дата се случи , някъде около Коледа беше . Сега имам много лица . Кажи каква искаш да бъда - аз мога да стана всякаква. Съблазнителка ли желаеш ? Ето ме - горяща и страстна , ще нахлуя в теб като вампир , ще изпия кръвта ти до дъно и ще залича всичките ти спомени . Ще оставя само себе си в сърцето ти и друг вече няма да поискаш да пуснеш там ... Скромна ли ? И това го мога . Виж ме само как те гледам невинно и се усмихвам на глупавите вицове ,които ми разказваш . Дали ми е смешно ? Разбира се - толкова си забавен в лудостта си на влюбено момче .Такива като теб съм виждала много ... Аха...приятелка искаш .Няма проблеми . Ще бъда твоят ангел пазител . Не се страхувай от нищо , аз съм до теб ! Пазя деня ти и бдя над душата ти , когато спиш те милвам по-нежно от майка ти и не искаш да се събуждаш... Кажи каква ме харесваш . Лицата са много,само си избери и ще го сложа заради теб .Ти си добър и го заслужаваш , благодаря ти за всичко ! Не , не , не ми бърши така мило сълзите ,все пак съм голямо момиче .А и днес е 14 февруари ,забрави ли ? Честит празник! А къде ми е лицето ?!

Няма коментари: