18 февруари 2008

В планината на колело

Днес разглеждах едни снимки на планини и така ми се прииска ...ДА КАРАМ КОЛЕЛО ! Разцъфнала пролет от много кокичета и минзухари , с голямо жълто слънце и аз с любимия мъж на велосипеди в планината .Романитика ! Той не е за колело ,защото е дебел , но може да го бута .( Не , той не е дебел ,той е СуперШишо :-) и е по-хубав от СуперЛюбо. Всъщност не се казва и Шишо , но аз така си го наричам,защото звучи мило ) . Трябва само една раница с много ядене и задължително голям термус с кафе . И ПРОЛЕТ ! Обичам пролетта . Тогава не ме свърта в къщи .Миналата година се запалих по правенето на снимки и по цял следобед се разхождахме с дъщеря ми и снимахме всички цветя по пътя .Пролетта е музика ! И любов ! Голяма овощна градина с прасковени дръвчета ,разлистени в нежен розов цвят . И влюбени птички скрити между клонките ,пеещи любовни песни ...А в планината е толкова приказно .Била съм в Родопите през март и останах с незабравими спомени .Навсякъде е много зелено и мирише на цветя . Не ти иска да си тръгваш . Цяла сутрин мога да карам колело по каменистите пътечки ,а следобед да отида за риба. Вечерта разбира се до огъня на палатка в компанията на щурците ...

Няма коментари: