28 февруари 2008

Когато аз заговоря ти отсреща мълчиш ...

-Какво правиш ? -Готвя . А ти ? -Работя . -Как е настроението ? -Изморен съм.Не знам как издържам на това напрежение .Добре ли си ? -Момент само да разбъркам яденето... -Какво е времето при вас ? -Днес е доста топло ... -Излез малко да се разходиш.Иди да видиш вашите . -А вашите как са ? Обади ли им се днес? -Чух се с майка , след малко ще звънна и на брата .Детето прибра ли се от училище ? -Днес има седем часа и е до три ...Кога ще дойдеш ? -В края на месеца ще взема три дена отпуск .Избрал съм едно хубаво местенце в Родопите ,после ще ти пратя сайта да видиш снимките... -Чак в края на месеца ?! -Не мога по-рано,затрупан съм от работа . -Вече ще паднеш някъде от умора... -Обещаха да ми намерят заместник за да почивам поне един ден седмично .Ще видим ... -Дано ! -Обещай ми,че ще излезеш поне за малко ! Обади се на Варя да изпиете по едно кафе . -Обещавам ! -Шефа дойде,трябва да тръгвам .После като седна на компютъра ще ти звънна по Скайп . -Лека работа и се пази ! -Днес казах ли ти,че те обичам ? -Каза ми . -Ха-ха ... а ти пак ли въздъхна ? -Аха-ха не помня ... -Обичам те ! До после ! -Чао !... А защо никога не ме питаш защо въздишам ? Защото знаеш отговора . И на теб ти омръзна от тая телефонна любов . На мен също. Знаеш ли как искам някога да ти изкрещя "Стига с тия проверки !" Но после като не ми се обадиш цял следобед ...така се радвам ,че не съм го казала . Самата аз не зная какво търся от теб .Не те обичам .Поне не както би трябвало . Но ... Не мога без теб ! Обичам твоето "Добро утро" и "Лека нощ". Обичам уморения ти глас . Обичам дрезгавия ти смях и чувството ти за хумор . Обичам желанието ти да ме разсмееш когато на теб ти е много по-тъжно. Обичам твоята загриженост. Обичам мълчанието ти когато викам и търпеливостта ти да ме изслушваш. Не обичам когато усещам ,че плачеш  да  ме лъжеш ,че не е вярно ! Не обичам когато казвам,че съм в къщи да ми отговаряш "Откакто излязоха GSM-те всички жени си стоят в къщи " Не обичам ,че питаш за моите проблеми , а се страхуваш да ме занимаваш с твоите ! Не обичам когато се ядосаш и млъкнеш на телефона . Не обичам когато се страхуваш ! Няма да те нараня ! Не обичам когато ревнуваш . Обичам те ...все пак !

Няма коментари: