06 февруари 2008

Жанна Бичевская

Снощи ми беше много криво ... Може би защото останах два дни сама в къщи и имах достатъчно време да се разправям с черни мисли . И от черните мисли направо в черната дупка :-)) ... Цял следобед се дразнех от всичко- от мелодията на телефона , който звъни постоянно , от едно петънце на блузата ми , от една позната , която се скъса да звъни да пита глупости , от студеното време , от себе си , че пак пропуснах "Господари на ефира" и от още поне сто - двеста неща ... И както си се мръщех се сетих за Ленчето , една лелка , приятелка на майка ми . Още лятото ми каза ,че си "лекувала" душата с музиката на Жанна Бичевская . Никога не съм я чувала и снощи реших да се разровя из нета да понауча нещо повечко . Свалих си нейни песни от сайта и съм меко казано очарована :-) . Невероятна музика за душата ! Наистина лековита ... В youtube за жалост не намерих видеото на песента , която исках , но и тази е хубава . :-)

Няма коментари: