13 март 2008

Щастието е това,което не забелязваме когато го имаме

Забравяме ли бързо уроците , които научаваме в трудни моменти ? Много съм се размислила днес ... А неблагодарен ли е човек ,който се чувства нещастен когато са на лице всички причини да бъде щастлив? Пфф...ужасно ми е объркано в главата . Исках малко да напиша , а много неща да кажа ... Фатална грешка е да оценяме хубавите неща когато ги загубим. Дори не е грешка . Това е грях ! Едно от нещата , които най-високо ценя е времето . Защото седем години нямах такова :-( . Освен за работа . Нито за лятна отпуска , нито за семейството ми , дори по празници бях вечно заета. Когато хората се веселяха , аз празнувах Коледа и Нова Година във влакове и коли пътувайки по ангажименти . Най-щастливите ми дни бяха две свободни недели в месеца . ГОСПОДИ , КАК ГИ ЧАКАХ ! А те минаваха като един миг... Сега имам време в изобилие , но вече  ми е скъпа всяка секунда от него . Трябва ли непременно да минем през ада за да оценим достойно Рая ?!...

Няма коментари: