22 май 2008

Joe Dassin - À toi

За теб, за това колко си хубава, за това как се отнасяш с мен, за твоите нежни думи - дори и когато са престорени понякога... За теб, за онова малко момиче - което ти беше и такова - каквото си все още понякога, за твоето минало и за твоите грешки, за твоите принцове от приказките, за живота и за любовта, за нашите дни и нощи, за вечното ни търсене на щастието, за детето- което ще ни се роди и което ще прилича на нас, по нещо на теб и на мен. За мен, за моята щурост - за което имаш право, за моите непредвидими настроения - дето не знам защо се получават, за моите мълчания и изневери понякога. За мен, за времето, през което те търсих, за характера ми - дето понякога ми се присмиваш, за кусурите - от кoито понякога се криеш и за идеите дето възпявам. За живота и любовта, за дните и нощите ни, за вечното търсене на щастието, за детето, което ще ни се роди и ще прилича на нас, по нещо на теб и по нещо на мен. За нас. За нашите спомени, за бъдещето ни и най-вече за настоящето ни, за земята ни, винаги мъдра и спокойна. За нас, за нашите надежди и илюзии, за нашата предстояща първа среща, за здравето на хилядите влюбени, също като нас двамата. За живота и любовта, за дните и нощите ни, за вечното щастие за детето дето ще се роди и ще прилича на нас, по нещо на теб и на мен. /превод QgOdKa^ /

Няма коментари: