11 юли 2008

11.07.08

Сядам специално да напиша . Чу ме Господ и ме оттърва от скуката .Май с това трябва да започна . Това пристигане и посрещане в Стара Загора ще го запомня . Също и всички неочаквани срещи и изненади . Квартирата е прекрасна - на тихо и уютно място до парка , каквито аз харесвам. За наш голям късмет стария квартирант ни остави включен интернет , точно на доставчика , на който се бяхме спрели . Така си спестихме десет дни чакане да ни включат и за 15 минути прехвърлихме договора на мое име . Най-голямата ми радост е южна тераса с колосални размери . Естествено веднага я обзаведохме , изнасяйки навън кухненската маса и столовете . Остана само да купя един голям чадър . Като премина еуфорията и затихната виковете на Вики и детето, разгледах безбройните шкафове на балкона .И в последния налетях на този ИСТИНСКИ УЖАС ! Огромно котило на оси с размерите на тава . Добре ,че наблизо има супермаркет и се сдобихме веднага с Райд . Един час пръсках питата пищейки , а Глория удряше самоотвержено с метлата :-)) . Резултата е една кофа прах и умрели оси , и Слава Богу няма ужилени . В понеделник ме чака важната среща . Мечка страх , мен не страх !

Няма коментари: