20 юли 2008

Щастието е магия

Замечтала съм се в компанията на трето силно фрапе и голяма купа смокинов сладолед . Музиката е усилена до край ,с едничката цел да разбие плътния слой от мисли .Изпълва ме онова мистериозно чувство , което ме обземаше когато като деца , с приятелки , хванати за ръце викахме духове . Отново живея . Отново дишам . Отново мечтая . Всички хора , които обичам са до мен . Щастието е торнадо .Подема ме шеметно от земята , завърта ме в спиралата и ме качва на облаците. Аз съм сираче в лунапарка на сънищата .Невидима ръка от небето гальовно се протяга и избърсва сълзите ми . Късмета ме заобича и чакането ще се оправдае ... И нищо откраднато от Бога няма , сърцето всичко с мъки заслужи . Наздраве за двама истински мъже ! Татко Илия , който днес има имен ден . И за нашия голям приятел Милен , който се дипломира с отличие в колежа по охрана и сигурност "Св.Георги Победоносец" Обичам ви !

1 коментар:

TheMirror каза...

Браво, вече всичко е наред, честито на двамата истински мъже, щастливи са щом си имат някой като теб :)