07 август 2008

Сладко лято

Тия шоколадови кексчета са ... ммм разкошотия . Мънички, горчивички ,с голяма сладка череша по средата .Купих ги за гости, да им слагам в чинийката до кафето,но като ги дигустирах, се зачетох в един интересен сайт и кутията се полуизпразни . Голям съм чревоугодник . Предполагам, че на оня свят ще ме обесят на собствените ми черва . Но как да се въздържам когато наоколо ухае на "чудесата на мама" .Сутрин става рано и ни изненадва с някое вкусно изкушение . Днес ни приготви пържен карагьоз със салатка и спагети "Болонезе" (прави ги невероятни,дори в Италия не съм яла по-вкусни). Щях нещо друго да пиша .Но днес вече си меря думите .Сутринта ми звъннаха двама души да ме питат из кои треви съм яла диня :-)). Затова минах на спагети :-). Сетих се . Поръчах си невероятна рокля при шивачката на една приятелка .Дълга, цялата на червени цветя, с гол гръб.Остава само да си намеря подходящи пантофки .Ако я ушият скоро , ще имам време да се пофръцкам до края на лятото . Време е за почивка, слънце и спокойствие . В същото време си мисля и за всички хора ,които не са щастливи ...Искам когато аз се усмихвам, всички да се усмихват с мен .И ако мога да ги заразя с доброто си настроение ...

Няма коментари: