15 септември 2008

На добър път !

мина тържеството по случай Първия Учебен Ден... стори ми се от сутринта, че се вълнувам повече от учениците. събуждам се позакъсняла, Гло вече е станала , навила си е косата и си оправя ноктите. благодарности на дъждовното време, че ни спаси от резил :-). откриването на годината тук се размина тотално с моите очаквания. купихме стилна рокля както всеки път и всички аксесоари към нея. в последния момент решаваме да облече нещо плътно заради дъжда. и Слава Богу, защото учениците са спортни, по дънки и маратонки, някои дори по анцузи .а повечето родители не присъстват, явно считат, че децата са достатъчно големи и не искат да ги притесняват. цялата непретенциозност ми е малко странна, но ме прави щастлива, защото мразя официалностите и задушния тон на етикета. лудницата е голяма, Гло бяга насам-натам с приятелки, мама звъни по телефона да честити, татко подсмърча развълнуван до мен, а аз си блея наляво и надясно вече напълно отпусната. всичко е така непринудено-очарователно, леко и ефирно... Мдам. Светлина по пътя !

Няма коментари: