21 септември 2008

Събота вечер

хладно е днес. на любимата ми тераска ме побиват ледени тръпки. прибирам се рано сутринта, главата не е моята, а очите ми предвидливо избягват огледалото. след упорито настояване снощи, успяха да ме измъкнат от къщи и да ме заведат в "Чановете" . това си е любимата ми механичка в Зарата от едно време .всъщност механа е силно казано, защото е едно малко мазенце на стара къща, обзаведено битово, с наблъскани една до друга маси, като във вагон-ресторант. но точно това е му е хубавото: хората стоят долепени, разговарят се, запознават се и се напиват заедно. електричеството на уюта... на никой не му се пиеше от нас. поръчваме бутилка джак , редбули и бадеми. до края на вечерта шишето е едва наполовина, през цялото време стоим и се гледаме, или обсъждаме танцуващите кючеци по масите. вечерта се убедих, че от всички прекрасности на интернет, анонимността е най-голяма. на нашата маса са двама чичковци от Казанлък. смеят се високо, напиват се с бира и цяла вечер се оплитат в битовизми и разказват скучни случки. после се отплесват за компютри и нет, и единият през смях споделя смешна случка в чата. чувам добре познат ник, поглеждам чичкото, поглеждам го още няколко пъти и не вярвам на очите си колко се разминава с моята представа. после Вики ме отвлича с един виц и забравям за тях. в кръчмата е ужасно горещо. оркестъра свири хоро след хоро, на дансинга се люлеят изпотени хора с пиян поглед и аз съм изморена само от гюролтията. не ми се излизаше снощи. искам да се прибера и да си легна . на обяд ме очаква изненада. Имам си ново птиченце . Гло е ходила на магазина с Габи и са купили папагалче. мъничко,с къса опашчица(очевидно още е бебе) , с бяла гушка и невинни очички. в клетката цари разбирателство, а мъжкият изглежда щастлив и се държи кротко и покровителствено . още не съм преживяла синята ми красавица. беше невероятно жизнена и много я харесвах. ще се разровя в нета да прочета подробности за гледането на птици . искам да разбера дали грешката е моя... но когато ми мине от болката . още не мога.