03 октомври 2008

Полунощно и полуусмихнато

усмивки вечерта. съпътстват ги студена бира, споделяния, въздишки и някой друг виц, защото аз ги обичам. тежка е нощта когато си сам. тежко е да няма с кого да споделиш лудостта си. но ако срещнеш само един като теб, няма нужда да се разделяш с нея. опитвам се да пазя равновесие в мислите си, но напоследък все по-трудно ми се отдава. депресия? не мисля... повече ухае на апатия към всичко. но при мен е редовно. нали съм рак - длъжна съм да сменям настроенията си често. иначе съм весела днес. повече от вчера. всички се стараят да ме обичат. Гло ми подари несесера си с мишка. и слънчоглед ми сложи на десктопа, да ме усмихва . наистина ми е хубаво. но някак не успявам да изключа тъгата от думите. тя остана да ми прави възможни нощите.

1 коментар:

The Girl каза...

Хубава е Петъчната вечер-споделям!
Поздрави от нас и усмивки :)
Потърсих те на скайп,но не ми отговори,затова те търся и тук :)
Хубава нощ Бубе (това ми харесва) :)