10 декември 2008

среднодекемврийско

същата насилствена реалност. 
уморени телефони и лъжливи думи, да не изплача, че вече не искам...
по цял ден кафета и редбулли. купувам кръстословици.
сериал след сериал, за да не мисля.
искам да наранявам. да кажа истината и да разкрия отегчението.
изчерпаност.  е думата.
опитвам нови рецепти - пълнени чушки с картофи и праз, и солени торти два вида.
утре "Коледен Щолен" - експерименти преди Празника.
с мама се допълваме в готвенето. ту тя ме учи, ту аз нея.
хубаво е :-)
тази сутрин посадихме ново цвете. и цялата кухня е вече  в зелено.
бягат ми мислите. 
защото отвътре съм болна. 
но оставям парчетата разпръснати умишлено.не искам скоро да се събирам. 
не желая да осъзная себе си.
и да стана отново вярна...
аз съм тази. по избор.
имам си нова приятелка - Валя. истинска сродна душа. 
за една седмица ми влезе под кожата, което е чудо невиждано :-).

Няма коментари: