12 декември 2008

петъчно и малко носталгично

много е шарено . греещи играчки, големи зелени гирлянди и ароматни свещи на масата. Глория е запалила индийска пръчица преди да отиде на училище. мирише на роза и сандал... сладко е кафето и топло в кухнята. мама завива палачинки с къпинов конфитюр. вчера се върнах от сладка разходка на Минералните бани. за кратко. на връщане минах край старата квартира . стана ми тъжно като видях дрехи на простора...погледнах към терасата и оставих една сълзичка там. липсва ми моята стая, нарядко дори и шума на колите. сега виждам само дърветата в парка и тази убийствена тишина понякога ме подтиска. Вики замина, а Милен се завърна. пфф...не можем да се съберем на зима всички. все някой нанякъде пътува. хаха , тази седмица съм жертва на телефонен тероризъм :-). на всеки час се звъни от непознат номер и се мълчи. а вчера получих смс "много си хубава в черно.приличаш на Мортиша Адамс" . при опит за обратна връзка, телефонът се затваря. в началото ми беше забавно, но започнах да се отегчавам. ще развия някоя фобия за преследване :-)

Няма коментари: