12 януари 2009

Hold on !

8 без 25 събуждам се с мисълта за голямото прекарване. не искам да мисля. усилвам горещата вода и я оставям да тече върху косата ми. затварям си очите. не искам да мисля... връщам лентата, пред очите ми е Сузана и снощния разговор. (толкова глупости наговорих в яда си ...) няма кого да попитам и съм безсилна. Слънчо! и той не знае. само предполага...съветва ме да проверя в сайта на НОИ.
не намирам отговори.
закуска в леглото. отпуска ме . 
сънувах, че пия бира с Драго.  
бира, бира, бира...до степен   "Ти мен уважаваш ли ме?" ...
ха ха :-)
отслабнала съм след празниците. диетата дава резултат! 
снощи се поглезих с "гнезда" и салатка. без да прекалявам .
пффф...искам да кажа Сбогом и да избягам . толкова проблеми. 
до кога ще имам сили да се боря?!
но е късно .
всички влакове вече са заминали ...

2 коментара:

Drago каза...

ха ха... Дани! :-)

Бива ли да ме напиеш така без да ме питаш!

Хайде гледай другият път поне да не съм на работа, че след толкова уважаване винаги ми е трудно ставането. :-)

Сладко блогче! Красиво и плодовито! Ще трябва да му измисля малко по-хубаво място на моята страница. :-)

Наистина, страшно се радвам че те познавам!

Aquawoman каза...

Взаимно е .
Установих, че напиването с теб е много забавно :-) ...