07 февруари 2009

почивкааа

най-после свърши работата.
беше прекрасен ден, слънчев и горещо-съблазнителен . почивка и разходка привечер. кални станахме до уши, но изсмукахме всичко от слънцето и заредихме чакрите :) сутринта се сетих,че дневничето ми навършва годинка. браво на него :) само непукист като моят блог може така търпеливо да изслушва, записва и съхранява цялата ми бъркотия. а аз обичам да се ровя в миналото. и да поглеждам в старите снимки. според Google Analytics средно 30-35 уникални посетители дневно ми отделят минутки от свободното си време. Миси ! спечелих и няколко нови приятели, които се осмелиха да ми пишат на имейла. в Стара Загора настъпи лято. и никой не може да ме убеди, че греша :) в следващите свободни дни(ако не мине котка път) ще осъществя дълго замисляното пътуване.
а сега е време за релакс и интересен филм :)

Няма коментари: