12 февруари 2009

този месец ...

слушам -> румънска музика гледам -> ретро филми чакам -> справедливост желая -> да не съжалявам за решенията си опитвам се -> да продължа уча се -> (и аз) да бъда нагла забравям -> за гордостта си радвам се -> на три седмици почивка забранявам си -> всякакви излишни емоции Урок на месеца -> "Както хората с мен, така и аз с тях" днес експерименти в кухнята - боб чорба със (специална, приготвена с лук и много подправки) сланина. новата ми манджа, подходяща повече за селска къща и за пенсионери без зъби, в началото усмихна мама и Гло, но после си облизаха чиниите . консумирам почивката пълноценно и ненаситно, все едно са ме държали на въже. искам да пътувам, да не се прибирам, да посещавам нови места, а сутрин да осъмвам с бандата в някоя уютна механа. но вместо това се излежавам в оранжево-топлата ми стая, чета книжки, следя сериалите и готвя боб :). защото всички са заети .
нищо, пак е хубаво ! идеята да опитам с Windows 7 е на Шоша, но изобщо не съжалявам. а тия рози му стоят така приказно ...

Няма коментари: