13 март 2009

Да попълня и аз лексикона ...

Лили, приемам щафетата и отговарям веднага :) Малко със закъснение, защото май съм последна. 1.Списък на 5-те неща, които виждате без да ставате от масата? Телевизора, клетката на папагалите, огромен куп разпръснати книги, учебници, и прозореца. 2.Как се сресвате? Бързо и скубейки се. Обикновено се вързвам на опашка. 3.С какво сте облечени? Черен анцунг, черен потник и големи пухкави пантофи с надпис "love" :) 4.С какво се занимавате? Въртя любов и домакинство :) 5.Вашето най-голямо постижение в живота до сега? Надявам се, че тепърва ми предстои . 6.Кого прегърнахте последно? Глория. 7.Какво е вашето хоби в момента? Да полудявам по форумите :P 8.Какво ядохте, преди да попълните този въпросник? Филийка с масло и малиново сладко. 9.Съдържанието на последният ви получен СМС? "Добро утро. Лек и изпълнен с любов ден." 10.Какви сайтове посещавате, дори когато сте влезли за кратко в интернет? Нашто форум и ваште блогове :) 11.Последната вещ, която купихте? Мек плюшен кош, който стои на бюрото и в него пъхам каквото ми падне. Спасява ме от бъркотията. 12.Какво слушате в момента? Новините и истинска папагалска симфония. Чувствувам, че някой ще спи на терасата ... 13.За какво мислите вечерта, преди сън? За Шишо. 14.Кое е последното CD, което сте купили? Последното беше бонус към един парфюм, компилация от подбрани блусове. 15.Какво четете в момента? Въпросите :). И "Девет зайци" на Виргиния Зaхaриeвa. 16.Ако можехте да свирите на всеки музикален инструмент, какво бихте избрали? Флейта. 17.Какво ви е самочувствието? Различно за различните неща. 18.Какво бихте искали да кажете в момента на някого? Искам да кажа на един човек, който почина на 17 февруари : "Толкова много те обичаме, липсваш ни" 19.Кажете нещо, за изпратилия ви анкетата? Блогът ти ме зарежда всяка сутрин с добра енергия. Целувам те. 20.Изпратете на 5 човека. Ха-ха , за мен май не останаха получатели, затова за компенсация слагам старт на нова игра . Покажете със снимки пет неща, без които не можете през деня. И малко обяснения към тях. Аз ще се отчета утре сутринта :).

6 коментара:

Lili каза...

Благодаря Бубче :) Цунки {}
И не беше последна деееее :)

Приемам с удоволствие новата задачка.Само казвам ,че снимките няма да са автентични,че нещо ме мързи да си заредя батерията на фотото,точно сега :)

Aquawoman каза...

И мен ме е налегнал мързела, Буб :) Гледам Комиците и не мога да стана да си налея едно вино . Старост-нерадост :)))

Lili каза...

Аааа..въпреки мързела и петъчната рзложеност съм ти оставила четиво за сутринта :)
Целувки и прекрасна нощ {}
Аз се засилвам към диванчето :)

Aquawoman каза...

Веднага ти идвам на гости :)
Леки сънища {}

Leucanthemum vulgare ;))) ... каза...

Разгледах блогчето ... хареса ми и ще идвам пак - на чашка кафе и раздумка ... Целуни Глория от наше име (мое и на Стоянчо, мамин златен)... Всичко най-усмихнато и до пак ;)))

Aquawoman каза...

И ние ви гостуваме вече редовно.
Целувки на малкия буболечек от нас :)