22 март 2009

Господ събира хората :)

по повод на една забавна случка днес, се замислих, че съдбата е събрала в дома ни всички с разностранни интереси, така, че взаимно да се допълваме. и може би във всички семейства е така. аз съм по 'женската' част, а готвенето ми е особена слабост .типична българска домакиня :). цял ден мога да вися над тенджерата, въртейки черпака и да изпробвам различни рецепти. манджите у дома са поверени на мен. мама е хигиенистката в къщи. всичко мръсно и разхвърляно и "вади очите". когато забележките и увиснат във въздуха, тръгва след нас да внася ред :). прахосмукачката и пералнята са зачислени на нея. малката пък е техникът в семейството. де що има нещо за ремонт, тя първа се записва. ако се наложи да зашие нещо, не знае откъде се вдява иглата, но с клещи и отверка е в стихията си. Ха-ха...женско царство :) Господ събирал хората.

6 коментара:

Agaq (Bulgaria) каза...

И щуро и весело при това :))

Aquawoman каза...

Тъкмо при теб щях да идвам след малко :) Стиховете ти ме зареждат положително и ще намина да си събера малко усмивки .

liviq каза...

Страхотно...да не ви мислим,всичко ви е ОК :)

Lili каза...

Охоо домакиня значи :) Още повече жена :) Усмивки Бубче и идвай да си земеш квото имаш за зимане при мен :) Цунки {}

Neizi_ss каза...

Девойко, то да ти завиди човек - ама благородно :) При такава радост у дома ...Сполай ти! Бъдете щастливи!

Aquawoman каза...

Ха ха, мерси, Нейзи :) Права е Бубка, че разцепваш от смях.
За сега се справяме и сами. Но ако започне да ни забива системата, ще минем на следващото ниво и ще си вземем мъж в къщи :) Пу-пу да не чуе дявола :))