13 март 2009

нещата без които не мога

ето ги и моите любими. Бубка ме изпревари с кафе+цигара, затова започвам с ...

лаптопа  и любимата ми чашка за кафе, която се пълни по няколко пъти на ден. в момента пак е заредена, затова е поизцапаничка :)

 "На кафе с Гала" - другата подробност, която е задължителна сутрин.

старият ми  Canon А430 .  винаги е в чантата ми, готов да документира някоя разходка  или друго интересно. отдавна трябваше да го сменя с по-актуален апарат, но ми се свиди още да го изхвърля, защото върши хубава работа.

един кръст от Божи гроб. не излизам никъде без него и вече се е превърнал в повече от талисман.

маски за лице. с тях започвам и с тях свършвам деня си. в момента съм  на Орифлейм и Долива. на Долива си ги купих всички и съм много доволна. малък грамаж - за 3-4 пъти, но са евтини и ефектът е незабавен.

кремове за лице против бръчки. наистина не мога без тях. по закон използувам кремове само от медицински серии като напоследък редувам на Виши и Юсерин. препоръчвам ги горещо (изпробвано и доказано!!!) Виши е по на сметка, защото става и за нощен, и за дневен, а на Юсерин е препоръчително да се купят и двата. при редовна употреба стигат за около 3 месеца.

туй то... следващият, моля :)

2 коментара:

Анонимен каза...

Не мога да пропусна: пише се еВтин, а не еФтин. Твърде евтин става един текст, когато в него се откриват толкова евтини грешки.

Aquawoman каза...

Другият път не пропускай и да се логнеш ;)