23 март 2009

the sweetest taboo

sade и жажда за кофеин в леглото. цигарата е с вкус на шоколад. несъбудена, душата ми още прегръща някого насън. говори му за любов. само насън и на тайно, където невъзможностите са възможни. отвъд всяка логика. отново съм там. изкачвам стълбите, завивам наляво, вървя по пътеката към теб. да те срещна. да ме срещнеш. да ме видиш в онази светлина, в която не позволих на други да ме видят. разсъблечена, без защита, само по душа. не се страхувам. и мълчанието онемя. победихме времето. излъгахме годините. нашите срещи са по-красиви от преди, по-истински от всякога. пак се търсим без да говорим. без думи да си кажем, че се обичаме. любовта ни не извинява отсъствия. твоя съм. /авторът на публикацията отрича той да го е писал ;) .../

3 коментара:

Agaq (Bulgaria) каза...

Толкова е женствено и крехко чувството, като на босо момиченце измъкнало се нощем от топлото легло, за да прегърне нощта и звездите...

Авторът да не се отрича от тези толкова хубави моменти ;)

Lili каза...

Смееш да отричаш тази фантазия?!
Страхотни редове,докоснахата ме и ме стоплиха....

Aquawoman каза...

Благодаря ви ! И аз ви обичам :)

Да изкарам чувствата си на слънце винаги ми е било проблем. Отвъд - в реала ги държа на сянка, зад дебела броня. Тук ...ми е някак по-лесно, защото няма нужда да го казвам на глас :)