06 април 2009

Благодаря !

ако можех да те излекувам с любов ? бяха първите ми думи, породени от напълно спонтанна реакция, като видях бялото ми любимо птиче да залита в клетката, с наранена човчица и замътнен от болката поглед. за един миг всички безсмислени тревоги за глупости, претъпкали до горе ежедневието ми, се стопиха. с безсилието на пълен аматьор в гледането на птици, отчаяна, че не мога да помогна, исках само да я взема на ръце, да я стопля до сърцето си и шепнейки колко я обичам, да я излекувам. как точно в неделя се случи, когато никоя клиника не работи :( интернет! секунди след това Aquawoman е седнала пред компютъра и за два часа преравя всички сайтове и форуми, изпрочита всичко предложено от Google, и пребърква най-малката дупчица, където е скрита думата "папагал". и ето - птичката е излекувана в домашни условия, човката и е намазана обилно със зехтин, за облекчение на болката, и до вечерта показва отново признаци на живот, подскача весело из клетката и дори се опитва да чурулика. Господ здраве да им дава на всички непознати хора, които си правят труда да напишат нещо полезно в Интернет, за да помогнат на невежи като мен !

2 коментара:

Lili каза...

Ох..за миг се стреснах за горкото птиче :(
Радвам се ,че всичко е наред :)
Да са ти живи и здрави и да ти чуруликат само за любов и усмивки :)

Aquawoman каза...

Благодаря, миличка ! И аз се стреснах много вчера - бях объркана и стъписана, защото не знаех как да и помогна. Но вече се оправя, Слава Богу :)