24 април 2009

Ако е писано да се обесиш, няма да се удавиш

Просто сме си такива. Все се опитваме да "изправим" съдбата. Борим се, падаме и ставаме, раждаме се и умираме всеки ден. Някои бързо се предават. Други (наивници като мен) си пускат един филм с хепиенд и се надъхват отново, че всичко зависи от тях и животът е прекрасен. На другия ден бъркотията е същата и тъжното си е пак там. Учим мъдрост от дебелите книги, цитираме мисли на големи философи, слушаме хубава музика. Всеки се крепи по неговия си начин. И се опитва да пребъде. А може би всичко е писано. Някой, облечен в съдийска тога, отдавна е ударил с чука. Присъдите са произнесени. Без право на обжалване. Тогава защо се дърпаме ?

22 коментара:

Павел Борисов Николов каза...

Да, ама аз все се надявам, че ако тръгна да се беся, ще се счупи клона. Оптимист съм си и това е.

Владимир Иванов (krizt) каза...

Може би защото нищо не губим.ако е писано ще се случи, но пък ако не е...

Aquawoman каза...

Павел, разсмя ме :)) И аз съм оптимист,дори непоправим. Но понякога си задавам въпроси-има ли смисъл всяка борба. Не бива ли просто да се оставим на течението?!

Aquawoman каза...

krizt, така е. Нали затова винаги продължаваме...въпреки.

shadows каза...

Всеки е и чука ,и наковалнята ,и удара, и изхода ...:)))този с филма с хепиенд е страхотен,а има и продължение ,нали...

Aquawoman каза...

shadows, Амин ! Чул те държащият писалката ;)))
Благодаря ти за хубавите думи!

Lili каза...

Ха,Бубе-аз не съм те видяла да се дърпаш :) Просто си в правилната посока,от която няма нужда да се дърпаш по какъвто и да е начин.И ако съдбата те накара дадърпаш тегли й една голяма...Усмивка и продължавай напред :)
Цунки и горе главата :)

Aquawoman каза...

Бубка, нали знаеш, че в момента съм вкарана малко в лошия филм и затова реших да ви питам вие как се справяте с трудности. Радвам се, че виждам повече оптимисти около мен :)

Lili каза...

Да мила знам как си...и се опитвам да ти извадя позитивното на преден план.А и имаш едно съкровище,заради което не бива да си позволяваш да униваш.Двайте си сила една на друга и всичко ще е наред.
Много цунки и гушки :){}

Aquawoman каза...

Само напред,Бубка. Ако отстъпя крачка назад е с цел да се засиля ;)

Еoc каза...

Не се предавай! Не знам какво те е довело в лош филм, но сигурна съм, че има какво да те изведе от там. Това с лошите филми поне за мен започна да се превръща в маратон. Всеки ден си повтарям, че и утре е ден, че утре слънцето ще изгрее и на моята улица

Aquawoman каза...

Благодаря, мила :) И аз това си повтарям .
Добре, че оптимизмът ни държи, когато надеждите са на привършване .

vascont каза...

Всичко е предписано и чукчето е ударило? Не бих казал. Ако беше така в нас щеше да е заложено много повече изпълнителното начало, щеше да липсва инициативното. Изобщо щеше да липсва двигателят ни – любопитството.
Иначе ще излезе, че Създателят е действал необмислено и разточително.
Все едно да сложиш ядрен двигател на велосипед. :D
По-вероятно ми се струва да е предписана само темата, как ще се развие зависи от изпълнителя…
Затова се дърпаме! :)

Aquawoman каза...

Според мен Създателят ни поставя в обстановката, а на нас предоставя да се справим с обстоятелствата :)
Но някои ги слага в лодка и ги пуска да плуват в спокойно море, а други ги качва във влакчето на ужасите. Аз срещу това се бунтувам :))))))

silvia tencheva каза...

Хей мила,бъди оптимист във всяка ситуация,от години това е моето мото и ми помага определено,всичко е в твоите ръце както ни учи"Тайната",горещо ти препоръчвам тази книга,много е позитивна и страшно много помага в живота и определя бъдещето ни!

Aquawoman каза...

Ха-ха, хора жива съм, бе :)) Просто поисках мнение.
Силви, гледала съм филма "Тайната". Имат ли нещо общо с книгата?

silvia tencheva каза...

Да ,едно и също са,но книгата е по хубава,скоро си я купих,страхотна е просто,винаги когато ми е криво я отварям и чета и попадам винаги на това което искам да ми бъде отговорен,като настолна ми е...хубава неделя ти желая!

Aquawoman каза...

Силви, хубава неделя и на теб!
Много харесвам такива книжки, защото нахъсват за живот :) Непременно ще е я потърся, щом казваш, че е по-хубава.
Филмът ме докосна много дълбоко, дори го гледах 2-3 пъти, защото отговаря на моето разбиране, че човек е това, което мисли. Имам си даже любими изречения :).

Agaq каза...

Все си мисля, че "писаното" зависи от постъпките ни - тоест може да се промени ако ние се променим :)

Aquawoman каза...

Здравей, Аги :)
Да, нещо такова имах предвид - че промяната започва от самите нас, първо в мислите(и делата), а те повлияват на събитията в живота ни. Не знам, на мен си ми харесва да си въобразявам, че можем да променим обстоятелствата :). Затова се опитвам винаги и въпреки всичко да мисля позитивно.

Agaq каза...

Не помня къде четох, че ако трябва да се претеглят мислите, то една добра е равносилна като сила на пет, шест лоши, което значи, че доброто е по-силно от лошото, а позитивизма е добрият път, който е и най-труден...
Никога не губи вярата си в доброто, може би само така и то може да се прояви.
А.*

Aquawoman каза...

Съгласна :) Макар,че понякога е толкова трудно да противостоим на лошото. Но мисля, че винаги си струва ;)