05 май 2009

Никога не е късно

За протокола : Чувствувам се добре! Това е наистина хубава вест, като мъдро се вземе предвид, че пети май е перманентен носител на най-лошите спомени в моя живот, спомени за необмислено обвързване, за ужасни непоправими грешки и емоционален (Слава Богу не и юридически) ангажимент, продължил почти цял живот. И така към днешна дата, за скромния си 35-годишен опит, научих, че човек трябва изключително да внимава на кого си подарява и без това краткия живот, а ако го посвети на някой неблагодарен субект - да побърза да се освободи колкото може по-скоро. Такива поправки подчертавам - не бива да се отлагат ! И в този ред на мисли, на Даниела не и остава друго, освен да си опъне краката на прозореца, да си замаи главата с висока доза Anna Tatangelo, и да не бъде обвинена в бездействие, ще разсъждава върху задачи с много неизвестни, като например - дали гълъбите отсреща правят любов или секс, дали ако се изплюя върху новото "Ауди" на съседа (понеже много плюя като пуша), аз ще съм виновна или той, че го спира винаги под нашия прозорец, при положение, че целият паркинг е празен. Покрай съседа се намират и други теми за размисъл - примерно защо всяка вечер крещи на жена си, че закъснява, а той самият разполага с цял набор от любовници. Но аз като едно добре възпитано момиче, което не се бърка в чужди животи, отстъпвам на бедната женица тази трудна задача сама да си я решава... При мен е време за чаша Spetema и за ....


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

26 коментара:

Lili каза...

Охх Бубеее..как искам да имам големи ,плюшени заешки чехли и да се шмугна в тях пред камината,ей така на пода :) Да си надуя Killer на George Michael и да викам ....после може и да се напия или да си заровя муцуната в кофа шоколадов мус и пуканки.Ако ми досладее ще си приложа барманските умения за лимонова маргарита!Мда ,права си никога не е късно :)
Прекрасна си.Цунки миличка :)

Aquawoman каза...

Ти сериозно ли говориш ? Вече бях почнала да се съмнявам :P
Както и да е. Пожелавам ти много шоколад и най-яката компания за слушане на George Michael ;)

shadows каза...

Анна Татанджело е с хубави текстове.Има от всичко ,доколкото съм я слушал...И да намалиш цигарите ,еййй ;)).Прехода е труден ,знам от опит,преживявал съм го хиляди пъти :)))).Вдигни гордо глава и виж -животът е хубав.Върви...!И обичай ...
Зная ,няма думи ...само не потъвай в нюанса на самосъжаление.Поздрав за смелоста да тръгнеш...отново.Поздрав и с тази песен:
http://vbox7.com/play:65dd222f
:))))

Aquawoman каза...

shadows, благодаря ти, че винаги намираш най-топлите думи.
Голяяяма прегръдка и за песента! {}

shadows каза...

За протокола...,тази прегръдка ми хареса ;)))

shadows каза...

Това ще ти хареса:
http://pollimar72-nature.blogspot.com/2009/01/blog-post_5949.html
Хубав и усмихнат ден...

Aquawoman каза...

shadows, разкош - музика за душата :)

Lili каза...

Супер сериозна съм!Даже днес ми се иска повече,че ми е време за аналгини и омраза към мъжкото съсловие.Но ще се задоволя с много кафе и цигари и цял блистер хапчета!
Баси ,много ясно че никога не е късно за каквото и да е-стига да ти стиска :)
Цунки миличка {}

Neizi_ss каза...

Поради липсана заешки чехли - имам нови оранджеви гулеми :) можи си натикам нежните крачета №41 у тях ... и да си налея чаша бяло вино ... при липсана такову можи и виновка домашно производство - ама да е умряла от студ :) музика ни нам ква ша слушам - мей би Андреа Бочели или Еваненс или както там се казва :) ... но някой трябва и да работи на днешния празник :)
Затуя мила- прегръдка и от мене :) Смело напред - живота продължава - който не е минал по този път, той не знае за какво иде реч - но хубавите моменти са част от бъдещето - така че с големи крачки започни да ги сбъдваш :)
Дори и несполучлив да е бил подаръка - винаги има нещо,което остава за спомен - в най-лошия случай - остава урок за цял живот - научаването му няма да позволи повторение :)
Целувки и слънчев ден!

Aquawoman каза...

Усмивки и на вас, малко със закъснение, но в къщи от рано се разпразнувахме. И приятно изкарване на Гергьовден !

Хриси каза...

"Опит е името, с което много хора наричат грешките си", мъдро е заключил Оскар Уайлд. :D

Междувпрочем, чехлите са убийствени!:)
Само недей да плюеш върху колата на съседа, ще вземе да си помисли, че... си го заплюла ;))))

Aquawoman каза...

Хриси, така е :) Нали казват, че в живота няма допуснати грешки, има извървян път... Учим се от грешките си, жалко само, че някой като мен с голямо закъснение :).
Хаха, това за съседа ме уби. Опазил ме Бог :)))

Антоанета Иванова - Jackie каза...

:))) За протокола - важното е , че се чувстваш добре. Това не всеки го може, а и не всякога го може. :)

hinkoff каза...

Брее, тези жени. Много пушите бре момичета:)) и по чехли

Aquawoman каза...

Хриси, след промените в блога ти има проблем с публикуването на коментари. Никъде не видях поща да ти пиша, дано да минеш оттук.

Jackie, да бъда честна - малко се преструвам на желязна, но в душата ми е цяло земетресение :-)) Надявам се да отмине с времето..


Ха-ха hinkoff, всякак пушим - и по чехли, и по чорапи, че и боси :P Цигари като има-няма нерви :-)

hinkoff каза...

Как така, няма нерви!!
Мдаа, лошо нещо се оказа „обвързания„ живот. Нерви не останаха, само едни цигари:))
Ами сетне, като се напушиш до насита , какво ще правиш!?

Aquawoman каза...

hinkoff, до тогава има много време :P :) Подозирам, че вече ще бъда белокоса миловидна старица с богат опит, и всяка вечер ще поучавам внучките как да се опазят от опасни връзки :-))
/И ще им се карам, че пушат цигари :-)))

Хриси каза...

Минавам ;) Падам си редовничка ;)))

За коментарите - доста хора ми се жалнаха възмУтени и огОрчени, и аз докато включа реотана да загрее, къде, аджеба, е проблемът...
Оказа се, че полетата за постовете имат лимит за дължина, и понеже в стария блог опциите бяха за коментари, показващи се ПОД публикациите, явно сега не стана номерът ;)
Въведох опция "изскачащ прозорец", та сега проблеми няма - заповядай! :))

Павел Борисов Николов каза...

Аз такива чехли нямам, защото не нося чехли, ама умирам да си вдигна така краката и да правя нищо.

Aquawoman каза...

Все сме тъй :) Не пропускам да помързелувам с любимите занимания, дори когато трудно ми се отдава. Трябва си ;-))

Еoc каза...

По-добре късно, от колкото много късно, или никога... така че - дерзай!

Aquawoman каза...

Благодаря, Еос :) Успокояващо е когато и другите ти дават сили. Чувствувам се не толкова сама...

Bla каза...

Абе не знам... Пантофите поне са адски секси, т'ва е неоспоримо! :)

Aquawoman каза...

Скъсахте ми пантофите от бъзик :-))))
Вече ще се изчервя.

Силвия Тенчева каза...

Дани,живота е прекрасен,най-доброто тепърва предстои бейби!Напиши го, нали знаеш,тайната върши чудеса!!!Целувки от мен!

Aquawoman каза...

Силви, вярвам, че е така . Дори си написах нещо на едно листче на стената. Да се надяваме, че ще проработи ;)