11 май 2009

бягство от затвора :-)

голямото пренасяне вече е факт. ключовете за новата квартира са в нас, багажът е струпан из цялата стая и чака да бъде нареден, сменяме брави, разместваме мебели, а в промеждутъците отпочиваме набързо с кафе и продължаваме нататък. малко прекалих в лудостта да се преместим на по-оживено място - тихият парк (убийствено тихият парк) бе заменен с най-шумната улица в града, с мравуняци от хора и автомобили, и светлините на нощните заведения. хех, за стотен път се убедих, че ми върви на хазяи - любезната молба да ни пуснат интернет преди да се нанесем, беше ПРЕ-удовлетворена с допълнително телевизия и домашен телефон. остава само да подредим лудницата :-)

11 коментара:

Lili каза...

Честито Бубче :) Все на добро и още по-хубаво да ви върви.Цунки за теб и Глори и много да се усмихвате :)

Aquawoman каза...

Благодаря, мила :) Да ти се връща {}
Гушки и на теб !

Хриси каза...

Одобрявам! :)
Квартира, интернет, кабелна и блог - какво му трябва повече на човек ;))
А, да - и подреден хаос :)

Oчаквам следващия пост с впечатления от новата крепост :P

Антоанета Иванова - Jackie каза...

Ново място! Обичам новите места за живеене, за почивка или за каквото и да било друго. Старото, дори и да не е "Затвор", може да омръзне. Не ме питай колко пъти сме се местили откакто съм се родила. И винаги е имало по нещо интересно - нови познанства, нови маршрути, абе... новото си е ново!
Дори сега можеш да преподредиш мебелите по друг начин, да измислиш и още нещо!
Успех!

Владимир Иванов (krizt) каза...

Аз пък не обичам промените.Всъщност не новите неща, а сбогуването със старите.Винаги ми липсват малко.Дано лудницата при теб свърши по-скоро.

Aquawoman каза...

Ха-ха @Хриси, така е. Интернет, ТВ и блог - малки радости в живота. Стигат ми, дядо Хаджи не е махнаджи :))
Хаосът вече е поразчистен, аз пия второто си кафе, а току що открих една незащитена комшийска мрежа с отличен сигнал :) Чудесна резерва ако админите на доставчика се напият и решат да ме оставят без нет :))


@Jackie, мерси :). И старото местенце беше уютно, но доста отдалечено от центъра, а това си е неудобство. Тук всичко ми е на една крачка, затова се радвам като малко дете :) Разместването на мебелите си е моя постоянна лудост и го правя редовно и в къщи. Като ми омръзне да гледам стаята в обичайния вид, разбърквам всичко до неузнаваемост, за разнообразие :))



@krizt и аз се привързвам, но гледам удобството и не се оставям на емоцията :). Иначе преди да напусна някое обично място, правя безброй снимки на всички стаи, да имам да си спомням. Навсякъде оставяме по малко от сърцето си...

momenti-momenti каза...

Честито! И успех! Обичам местенето...пречистващо е.

Силвия Тенчева каза...

Дани,честита нова квартира,всяка по-хубава и по-удобна,а ти бъди щастлива!

Еoc каза...

Желая ти много щастие на новото място! Използвам последната ти публикация, за да ти предложа наградата за приятелството в междублоговото пространство - Бамби. В твоя блог намерих много красиви места. Предай наградата на приятелите си - тя е хубав символ.

hinkoff каза...

Хайде честито!
Като гледам, оказваме се съграждани, заралии:)) Ще се пробвам да позная мястото от което е правена снимката. Блока на ъгъла на Гурко и Патриарха, над новата, стара Първа поликлиника, сега не знам как я преименуваха.
Шумничко е там наистина.

Aquawoman каза...

Хаха, имаме участник, познал верния отговор ;))
hinkoff, много е шумно наистина, но май започвам да посвиквам :) Въпрос на навик.