17 май 2009

Награда за Приятелство

Лежа си на земята, по килима е голяма бъркотия - вестници, кафе, бисквити с мед и канела (истинско сладко чудо), докато опустошавам кутията ту умирам от смях, ту цъкам с език заради новите клюки в "Уикенд" - Джоли съблазнила втория си баща (тц тц тц тц), Коритаров забивал само млади гаджета (хи хи хи хи), а от време на време, между цъкането и хилежа хвърлям по един поглед за нещо ново по блоговете. Последният поглед определено ме ококорва, поглеждам втори, после трети път, докато вдяна, че преди един час съм наградена, и то не с каква да е награда, а за приятелство :). Еос, сърдечна благодарност!. Чувствувам се повече от поласкана, че видях името си в номинираните. Залепих я веднага в колонката ми с награди :) Да спазя традицията, награждавам и аз от своя страна трима души :) Първата награда съвсем естествено отлита при Лили, заради дългогодишното ни приятелство, много преди да проходим като блогъри. Втората е за krizt. Твоят блог е в десятката на моите любими и един от първите, които преглеждам всяка сутрин. Зареждаш ме с добра енергия и ме караш да мисля положително. Третата е за shadows. Заради утехата и добрите думи, които винаги поставяш точно на място, като ме видиш в онези състояния, на които баба ми казваше "Пак те хванаха Карастанчовите" :-)

9 коментара:

Владимир Иванов (krizt) каза...

Aquawoman, благодаря за добрите думи.
Инициативата определено е добра. Вече се замислям колко приятели трябва да номинирам аз.Хваща ме страх, защото докато пишех се сетих за поне 10.Страх ме е не от бройката, а да не пропусна някой.

Aquawoman каза...

krizt, няма страшно. И да пропуснеш, винаги можеш да ги добавиш допълнително :-).

Павел Борисов Николов каза...

Няма по-хубаво нещо от приятелството!

Aquawoman каза...

Павел, така е :-). Толкова ценно, колкото и Любовта...

shadows каза...

Прегръщам те приятелски и да ме запознаеш с Карастанчовите,приготвил съм им от онез ризи ,дет` се връзват отзад;).Тя и баба ми казваше "Точно като ония Кукушанци си ",ма нейсе ...напоследък съм се кротнал :Р. Що ли не съм те виждал в Карастанчовско настроение ,та да видя как си ...:)))) на маса.Много вкусно изглежда бобеца на Еос от днес,ммммм,пак съм станал 110 кг :))

Aquawoman каза...

shadows, нека - мъжът трябва да тежи ;-)
А моите Карастанчови на маса са кротки, след третата чашка ме слагат да си лягам :-)))

Lili каза...

Оф,много съм смотана.От много емоции забравих и тук да благодаря.
Благодаря за жеста Бубка.Цункам те.Взела съм си наградката и й се кефя много :)
Усмихнат ден ти желая :)

Aquawoman каза...

Лек ден и на теб, Бубка :-) Малко със закъснение, но сега се излюпвам .

Ruta77 каза...

Честит празник!:)