28 май 2009

Седем Тайни :-)

Поемам щафетата от Еос да напиша седем неща, които най-ярко ще ме охарактеризират . 1.Добронамерена. 2.Изключително пестелива, граничещо със скъперничество. Наскоро ми казаха, че имам паупетрична параноя (постоянен страх от обедняване) :-))). 3.Обичам хората, дори някои от враговете си. 4.Никога не се превъзнасям, каквото и да ми се случи. 5.Най-голямата ми страст е риболова. Самата аз не съм рибарка, но мога от сутрин до вечер да гледам как ловят риба. Истински душевен оргазъм :-). 6.Поставям семейството си над всичко. 7.Имам повече от 150 плюшени играчки. Друга моя лудост :-). Предавам щафетата на : Бубка Нези JACKIE momenti-momenti Хриси shadows Силви Предай нататък, на седем твои приятели :-)

19 коментара:

Liliya каза...

Ахаха рибарчето ми то :)
Цуфкии.Както ми беше криво днес и кат' видях тази фца тука се ухилих съвсем :)
Благодаря Бубе.Ще гепам щафетата посли,че все пак трябва да бачкам :)
п.с.акаунта е от мейла ми,сори че не съм с Lili

Aquawoman каза...

Ахаха, не мога да те объркам, Бубе, и като Трeндафилка да влезнеш :-))

morrt каза...

#5 Браво!
Обещавам ти пърия ми сом тази година да носи твоето име. Ще ти пратя снимка.

Aquawoman каза...

:-))) morrt, поласкана съм. И да го пуснеш обратно ей, да не го изпържиш! :-)))))

Neizi_ss каза...

С това да гледаш как ловят риба меучели в десятката :) аз не бих могла - просто така да стоя - виж ако компанията е подбрана - не ми пречи - нека си ловят риба - но и на мен требе ми се боръщавнимание :) инак ша умра от скука... а и май не ме бива в рибарлъка ... виж плюшените играчки е нещо друго :) и аз имам ...макар и нетакава внушителна цифра ..ма ша те гоня :)

Neizi_ss каза...

А - да - поемам щафетата :) Целувки :)

Павел Борисов Николов каза...

По втора точка сме пълна противоположност: една стотинка да имам, на секундата ще я изхарча!

Aquawoman каза...

Нези, хич даже не ми е скучно. Сядам на столчето и до вечерта мога да зяпам в плувката. А ако ми поверят и на мен една въдица, се радвам като хлапе, на което са му дали вафла :-))
Целувки, чакаме и твоите тайнички {}

Aquawoman каза...

Павел, ако си ми мъж, ще те гоня с правата лопата :-))

Хриси каза...

Здравей, Аквичке :)))
Страшна щафетка си ми метнала - обещавам да се отсрамя в скоро време... ;)

Мен не ме бива за рибар - ще изпоплаша рибата, и ще истерясам :D
Еле пък 'га видя червей на кукичка, получавам стомашни бунтове за седмици наред!

Хайде, до щафетване :*

Еoc каза...

Харесват ми тайните ти :) и аз обичам плюшени играчки :) големи за предпочитане ....

Антоанета Иванова - Jackie каза...

Извинямай. Че тези дни бях толкова под пара, че не ми оставаше време за разпускане. Приемам щафетата. Така ще се "изтипосам". Ще го измисля в стих и картинки. Но... ще го пусна в другия, новия ми блог - Стъкланата стая, защото може да се отклонява от идеята на Усещане за Вечност.Стискай палци да ми дойде достатъчно чувство за хумор в рими!
Усмивчицииии!

Aquawoman каза...

@Хриси, до щафетване :-)
Еей, не намерих една дружка за рибата - едната умирала от скука, другата с фобия от червеите, видя се, че сама ще вися на язовирЯ :-)))

@Еос, обожавам ги :) В леглото винаги имам по 1-2 плюшки, още ги гушкам докато спя :-)

@JACKIE, стискаме палци да стане интересно :-)

Еoc каза...

Преди малко ти дадох и един Оскар :) мини да си го вземеш :) http://zoraeos.blogspot.com/2009/05/blog-post_28.html

alicegotlost каза...

Хубави са ти "тайните":)). Това с обичането на враговете е мн ценно, аз, да си призная, от някое време насам тук давам фира понякога...

Силвия Тенчева каза...

Дани написах едно коментарче,ама не знам къде отиде,затова ще направя дубъл,хубава идея,ще предам щафетата нататък,очертава се своеобразна блог-олимпиада,което е много забавно и готино.Светъл ден ти пожелавам,целувки!

Aquawoman каза...

@alicegotlost, всички даваме фира ;) Последните месеци ми се налага много да прощавам и нещо изпушвам :(


@Силви и аз се зарибих по тези игрички, наистина е забавно :-)

momenti-momenti каза...

Aquawoman,мила!!! Много съм поласкана от поканата ти, но в момента имам много ограничен достъп до Интернет , а и музата ми е във ваканция, така, че...може би нататък. Прегръдка, А

Aquawoman каза...

momenti, изключих, че нямаш нет :-)
Значи ще се видим в следващата игра. Целувки !