30 май 2009

Blogger Oscar и още Седем

Тази седмица премина с награди и игрици. Отново приз - този път Blogger Oscar, който много ме зарадва. Еос, трогната съм, че всеки път съм между твоите номинирани ! Радвам се, че харесваш блога ми, Благодаря ! Наградата преминава в : Lili - тя си знае защо ! Aria - обожавам чувството и за хумор, всеки път я посещавам с удоволствие . Пиши по-често :) Нези - един от най-поддържаните блогове, които чета. Винаги с красива визия и подбрана музика. Радост за душата. Agaq - заради вълшебната и поезия. Силви - блогът и изобилства от полезни съвети, винаги намирам нещо за себе си. Lili ме предизвика да участвам втори път в играта и няма как да и откажа :) 1.Роден и завършен Рак, до мозъка на костите. Като ме питат за трите най-важни неща, викам - СЕМЕЙСТВО, СЕМЕЙСТВО и СЕМЕЙСТВО ! Друго не ми иде на ум ;) 2.Дъщеря на 13 години. Кога минаха, Боже, сякаш снощи се тръшках по нощница в родилното... Важно уточнение - Овен с асцендент Телец. Знам, че вече ме съжалявате. Няма нужда, свикнах :). То инат, то упорство, като за цяло стадо магарета. Като рекне "НЕ" имам два изхода - или да фащам гората, или да викам екзорсист. Ама то такива големи специалисти няма - с такива големи дяволи да се борят. 3.Пия Джак с много РедБулл, червено вино и Пещерска мастика. Знам, че с последното ще ви фърля в шок, но това е положението. Обичам мастика!!! С таратор!!! 4.За приятел съм готова да умра. Съвсем истински да умра, ако той съвсем истински се е доказал. 5.Мъжемразка. Заклета. На един си подарих сърцето, а той бил от другата страна на дъгата. Майка ти кога е имала късмет... 6.Обичам природата. Много обичам природата! 7.Любимите ми гадини са гущерите. А сега седем доброволеца за играта, да не посочвам аз ! :-))) Малка поправка в постинга - за тези, които не знаят : Условието е да напишете седем неща за себе си по ваш избор и да предадете щафетата на други седем души.

17 коментара:

Силвия Тенчева каза...

Благодаря Дани,а въпросите къде са,питам аз защото нещо не разбирам ,обясними,и мерси за оценката на блога..и ти супер!

Aquawoman каза...

Силви, играта е да напишеш седем неща за себе си и да предадеш "щафетата" на други седем души :-)

Neizi_ss каза...

Тенкю за наградката - зъмвам си я веднага :) а за подареното сърце на оня от другата страна на дъгата - вземи си го обратно и бъди сигурна, че някъде, някой чака да го получи ... и моя първия беше от другата страна на дъгата ... но го преживях :) Щастливо и споделено влюбена съм и вярвам, че либофта ша спаси света :)

Neizi_ss каза...

Цунки за мнението, което имаш за блога ми :) При теб се чувствам добре и всичко, което мислиш и чувстваш ми е някак близко и познато :)

Aquawoman каза...

Нези и на мен ми е уютно при вас, мисля, че си личи :). Благодаря ти за добрите думи, целувки ! {}

Еoc каза...

Харесвам блога ти, да! Може да си Рак, но си земна :) Друг път ще коментираме мъжете, мастиката и ината :) Узото, перното и рикарда и те са в тази фамилия :)

Павел Борисов Николов каза...

Ами и аз си падам по гущери и змии. Веднъж хванах един слепок и го занесох да го покажа на учениците си. Половината училище се изнесе на двора, пищейки от ужас, а другата половина няхлу в кабинета ми да види животинката. Междучасието от десет минути стана на половин час. После ми теглиха едно яко конско в дирекцията, май и ме наказаха, но не помня, беше много отдавна, някъде към средата на осемдесетте.

Силвия Тенчева каза...

Дани накрая намерих време и попълних анкетата-щафета,и я предадох,приятна неделя ти пожелавам!

Aquawoman каза...

@Еос, мерси за преценката ти за мен, поласкана съм :-)

@Павел, няма значение мъмренето, нали е паднала веселба :-)))

@Силви, сега ще намина. Съжалявам, че толкова късно ви отговарям, но преди два часа се излюпих и още проглеждам с първото кафе :-)

Aria каза...

зашеметена съм! благодаря!

ще се изява като сериозен участник в играта когато замайването ми премине :-)

Aquawoman каза...

Aria, чакаме с нетърпение :)

Lili каза...

Еее,ама вие ме разбихте от награди де :) С червен килим ме посрещате.Благодаря Бубе-трогваш ме за пореден път :)
Ууу..Телец...няма да коментирам,ама чак дяволи не сме-ама много сме трудни-екзорзист няма шанс!
Цунки мила {}

Aquawoman каза...

Бубе, ти се сети да се появиш ! :-)
Дано да имаш добро оправдание, подкрепено със снимки {}.

Agaq каза...

Леле, Дани как ме изненада само - благодаря! Не съм участвала досега, но с радост я приемам и ще я предам на готини хора! Влизам с малко закъснение, извинявай за което - никакво време за писане, куп други ангажименти и картинката е ясна. Ще надникна при другите номинирани ако нещо не ми е ясно, а на теб и всички в къщи много детски усмивки и лудории!
http://www.youtube.com/watch?v=r_-AJr7ntVk

Aquawoman каза...

Аги предполагах, че имаш ангажименти, защото и ти като мен по-рядко пишеш. Няма как..
Благодаря и аз за песента, върна ме 20 години назад, в един от любимите ми филми :-).

Lili каза...

Е имах!:озъб:
Знам,че са ти харесали.Само дето забравих специално за теб да фотна кехлибарения цвят на домашната ракийка,ама ще се поправя :)
Цуфкиии :)

Aquawoman каза...

Бубе, добре, че имаш прилично алиби, щеше да видиш иначе :P
Снимките са станали връхта, затова прощавам за пропуска с ракийката :-))