04 юни 2009

Днес

От цяла седмица не остава ред да се оправдая за по-рядкото ми появяване и да се извиня, че ви лишавам от приятното си виртуално присъствие (усмих). Всъщност имам много да разказвам - първо трябваше да се похваля за новото си хоби, после да изплача болката си от едно разочарование, да вметна и как Луиз Хей успя да промени мисленето ми (с усмивка към Хриси и да не забравя да ви препоръчам една книга, но не от Хей), да ви споделя, чe официално се подготвям за неофициален семеен живот (под неофициален разбирайте споделяне на общо жилище, с цел по-добро опознаване). Който ме знае отдавна е наясно, че получавам мигрена само при вида на бели рокли, а от шума на Менделсон мога направо да колабирам. Тук вече важи поговорката "Не питай старило....." Не, че разцъфтя голямата любов, нито съм открила топлата вода, просто решавам да опитам, вместо постоянно да мрънкам, че мъжете са неблагодарни говеда. Настоящият е говедо само по зодия, това великодушно съм го простила, заради притежанието на някои качества, които аз като захитряла стара мома дълбоко уважавам. И по-точно : 1.Не се рови в телефона ми. 2.Не изпада в истерични пристъпи "Къде беше до сега???". 3.Не е нито евреин, нито грък, с такива да си нямате работа, (вж. горната поговорка). 4.Готов е да причини смърт на всеки паяк, с голи ръце, ако паякът се доближи до Аквичка !!! 5.Не използува ключа за квартирата ми, да вмъква в компютъра шпионски програмки, които записват всичко, що е правено, а после да се изживява като Шерлок. 6.С мярка в мастиката до 100 гр. 7.Не се взима на сериозно. 8.Споделя моя мироглед - "Хората не стават любовници само за да се *бат, но и да си помагат" За хобито пак не остана време, за него в един от другите постинги. А сега малко за книжката . "Извинете! Животът ви чака" от Лин Грабхорн. Променяща мисленето, отговаряща на въпроси, които се страхувате да зададете на сърцето си.

20 коментара:

morrt каза...

Успех в начинанието. Помни за
"...низ от компромиси". :)
Човекът до теб е човек, ако вижда в теб човек, а не собственост.
Дано не го казал някой преди мен.

Ще прегледам книгата, но на твоя отговорност, да знаеш! :)

Aquawoman каза...

Вейдър, прав си за компромисите :-). А книжката ще ти хареса, гаранция !

shadows каза...

Да е хубав общият ви път :))

Хриси каза...

Хееей, Аквичке, да ти се усмихна и аз на теб благодарно - ще видя и Хей, и Грабхорн ;))

Към бъдещия съжител - респект за всичките 8 изброени точки :)
За теб - много емоции в неофициалния семеен живот, и забавни писанийца в епистоларна споделеност ;))
И още усмивки! (да има!) :)))

Еoc каза...

Успех в съжителството :) Много ми се смяха преди години, когато кумувахме с мъжа ми /самите ние бяхме младоженци/ и в ритуалната зала разбрах, че от мен се очаква да произнеса приветствена реч към младото семейство. За две минути успях да измисля това :) - Да се обичате, да се уважавате и да си прощавате. Кога съм била станала калайджия, кога ми почерняло дупето :) Може, но и до днес си ми е кредо

Силвия Тенчева каза...

Дани ами честито!Бъди търпелива и го опознай добре!А за книгата ще я погледна,знаеш,че неодавна аз ти препърочах "Тайната"на Ронда Бърн,гарантирам ти ,че ще промени живота ти в положителна насока ако следаваш указанията там.Това е книгата на живота ни!Успех и късмет!

Lili каза...

Ъъъ...успех и много любов :)
Запецнах нещо Бубе при тази новина...
Цунки{}

Agaq каза...

Чудесна изненада!
Щастливо съвместно плаване, Дани!

momenti-momenti каза...

Честито, Аквичке!

Neizi_ss каза...

От мен целувки за добрата новина - да се обичате, да си вярвате, да си прощавате и вярно е, това което казаха горепищешите - компромиса е в основата на една връзка - но не и на всяка цена :)

Aquawoman каза...

Благодаря ви ! Малко закъснях с отговорите, но тази седмица съм така, от другата ще съм по-редовна :).

@shadows, мерси! Още не смея да говоря за общ път, защото ми звучи много семейно. По-скоро е експеримент в полза на двама чешити :)))

@Хриси мила ,обещавам при първа възможност да споделя впечатления :))

@Еос и аз съм кумувала на млади години, на най-добрия ми приятел от детството. Беше много забавно, защото родителите държаха стриктно да се спазят всички български обичаи. По столове се катерех, мятах се в ръченици, после водех хорото( а хич ме няма по народните танци), абе изложих се на макс и хората умряха от смях с мен, но стана веселба :)).

@Силви, въоръжила съм се с търпение и готовност за компромиси :). Книгата още не съм я прочела, все я отлагам, защото гледах два пъти много внимателно филма и очаквам да е същото. Между другото, знаеш ли - когато ме посъветва да напиша желанията си на лист, аз го направих и закачих листчето на видно място. Вече едно от нещата върви да се случи, а преди ми изглеждаше малко невъзможно. Поглеждам листа и си спомням за един мъж от филма, който беше чакал доста години и мечтата му се сбъдва, макар и след доста време, точно според написаното. Важното е да вярваме :).

@Бубка, очаквах да запецнеш :)) С две думи - омръзна ми да гоня дивото, 20 години стигат. Няма смисъл да си пропиляваме живота, да превъзпитаваме един глупак, като някой друг също си пропилява живота, да ни чака. По-добре с питомното, да ни е мирна главата. Просто седнах един ден и си казах на глас ПРОБЛЕМА - признах пред се бе си,че съм нещастна. Мисля, че в това няма нищо срамно, за да решим един проблем, трябва да признаем, че съществува :)

@Аги, мерси мила. Целувки !

@momenti, благодаря! Айде пускай си нета, да се засичаме по-често :))

@Нези, искрено се надявам да не ми се налага да правя много компромиси, но иначе съм готова - аз не съм нито глезена, нито ревнива и обичайните семейни проблеми не ме хвърлят в ужас :)))

Aria каза...

аз направо съм омъжена за зодия говедо от почти 30 години и въпреки че съм свободолюбива водолейка, плодължаваме да мелим. та в тоя ред на мисли - може да се даде добра прогноза за съжителството :-)

поздрави и пълен напред!

Aquawoman каза...

@Aria, благодарско! От твоята уста - в Божиите уши! :-)

Ruta77 каза...

УСПЕХ И КЪСМЕТ !!И БОГ ДА ВИ ПАЗИ!!!

Aquawoman каза...

@Ruta77, благодаря, мила! :)

Ирония Идиотова каза...

И непременно ежедневно да му напомняш да не си влачи чехлите в коридора!:)))
Шастие желая:)

Aquawoman каза...

@Ирония, мерси :-))). Ха-ха, чехли няма и го увиквам да не ходи бос. Но си има и предимство - поне не вдига шум :-)).

Lili каза...

Бубе аз ти пожелавам цялото щастие на шибаната кръгла земя и ако не те усмихне новия само ми кажи,ще троша глави :)
И да си влюбена искам,пожелавам и знам,че можеш :)
Цуфки :)

Антоанета Иванова - Jackie каза...

Тъй като не съм в течение на нещата, се въздържах от коментар. Обаче днес, в 3 часа през нощта какво ми стана?
Искам всички да бъдат щастливи! И ти - най-много!
Пожелавам ти го!

Aquawoman каза...

Радвам се, че ви има ! :-)