09 юни 2009

още малко за Луиз Хей

е поредната чудесна книга на Луиз Хей, която предъвках на един дъх, след "Мисли от сърцето" и "Благодарността - начин на живот". признавам, че към нея подходих малко скептично, защото след първите две не очаквах нещо да ме вдъхнови толкова силно, а също и идеята, че зад всяко физическо заболяване стои психически проблем, много не ме вълнува. но отново Бинго, просто имам химия с книгите на Хей и това е! с лек, непретенциозен стил, написани просто за четене, от всеки човек, съветите и вникват, помагат и поучават много приятно, без да объркват и да затъват в сложни психологически понятия. "Това, което вие изберете да мислите за себе си и за живота, се превръща в действителност за вас. Повечето от нас имат глупави представи за себе си и безброй строги правила за начина, по който трябва да се живее. Като за начало си признайте, че идеи като " Мъжете не плачат" и "Жените не могат да боравят с пари" поставят граници във вашия живот. Единственото нещо, с което имаме работа, са мислите, а те могат да бъдат променени. Миналото няма власт над нас. Няма значение колко време сме се придържали към даден отрицателен модел. Нашата сила е в настоящия момент ! "

7 коментара:

Антоанета Иванова - Jackie каза...

Като гледам книжката - май доста пъти си я прочела :)
Харесвам Луиз Хей. Но така се получи при мен, че първо попаднах на Джоузеф Мърфи. Той пише в същия стил. Книгата се казва "Силата на твоето подсъзнание" - том 1. Тази книга приложих за някои мои заболявания и се получи точно същото, както го е написал.
Луиз Хей купих малко по-късно като период. Препоръчвам ти Мърфи. Ако я намериш. Много е позитивна и даже самото четене дава успокоение.

Aquawoman каза...

@Jackie, от библиотеката е, затова е в окаян вид :-)). Ще потърся и на Джоузеф Мърфи, щом е за подсъзнанието, ще ми хареса.

Хриси каза...

Аквичке :)
Боя се, че аз подсъзнателно изпитвам недоверие (да не кажа антипатия) към американци, които ми проповядват психологически похвати, и ме съветват как да живея, как да мисля, за да достигна "Изкуството да бъдеш Бог" и така нататък...
Вероятно кават доста верни неща. Вероятно някои дори - банални истини, но казани по нов начин. Само дето просто не мога да се настроя към възприемчивост :D :))
Поздрави и усмивки! :)

Aquawoman каза...

@Хриси, аз също споделям антипатията ти. Като чуя "американец", първата ми асоциация е с думата "разглезеност", представям си плиткоумна, замазняла блондинка, с провиснала тениска и дънки, тъпчеща раздут хамбургер. В Рая е удобно да си мил, призовавайки с пълна уста хората към любов, когато ти самият не знаеш какво е борба, като си свикнал дори една ютия да си купуваш с кредитна карта, а думата оцеляване си я чувал само в "Сървайвър". Но...такъв е животът :-(.

Силвия Тенчева каза...

Дани,не се влияй от чуждо мнение,Луиз Хей ако ще и да е африкнака ми действа страхотно,изчела съм всичко от нея,препъръчвам ти и Джон Кехоу "Подсъзнанието може всичко",а Луиз може само да ни помага...целувки!

Силвия Тенчева каза...

Дани,забравих да ти кажа ,че си много готина,видях снимките ти,не знам дали прочете в блога ми мнението ми..но си супер гадже:)))

Aquawoman каза...

@Силви, открих много общо между творбите на Хей и "Тайната" . Същата идея - "Мисли позитивно и ще живееш щастливо" :).
За снимките мерси, опитвам се още да държа фронта :)).