11 юни 2009

лято да е !

сбито упътване за бързо разпускане : -яка компания (може и от един човек) -Хасково -закуска - шкембе+чеснова питка в механа "Хъшовете" -аязмото в с. Тракиец, шише за вода и един от бандата, чийто дядо е бил свещеник там през комунизма, да ви разказва смешни случки -язовир "Тракиец" -две въдици, може и най-смотаните -бански (не са задължителни) -бира, бира, бира !!! Това старо, престаро аязмо е открито още през 1851г. и представлява естествен кладенец в скалата. Забележи дъното - водата извира от камъка и стои винаги на едно ниво. яз. Тракиец - от тук няма да ви се тръгва. Ако отивате, обезателно с палатка.

20 коментара:

morrt каза...

А пък едно време като беше пълен и като имаше риба, какъв гьол беше само, ей!

Хриси каза...

Уауу... красотички! :)
абе... дестинацията по втора точка подлежи ли на промяна? :D
Аз вместо въдици бих си взела някоя по-дебела книжица и фотоапарат ;)))
Ех, лято да е! И да замирише на вода, пък дали ще е море или язовир... ако ще и мижаво рекиче да е - подробности, с'я :)

Aquawoman каза...

morrt, риба и сега има, но бяхме сбрани само пишман рибари :-)). Очарована съм от мястото и го заплюх като постоянна дестинация .

Aquawoman каза...

@Хриска, мда - друго си е да има вода наоколо, да се разхладиш. И приятели, приятели, приятели ! :-)

morrt каза...

Предложението за промяна на точка 2 е удар в десятката, Хриси. Аз от години всяка неделя правя опит да я променя, ама нейсе.

@Aquawoman
"риба и сега има..."
Вярно е, казва се Кремена. Освен нея има и малко хамсия...
А моят сом(дай Боже, още тази неделя) ще се казва Дани. :)

Aquawoman каза...

Аха-ха, morrt, непременно да му направиш снимка :-) И някой по-красив да ми избереш, не е задължително да е първият :-))

Хриси каза...

Хахаха... Морти, вие и рибите сте кръстили :D :D

Aквичка, без приятели (поне един брой) не отивам никъде! ;))

Agaq каза...

Невероятно красиво местенце!*

Антоанета Иванова - Jackie каза...

Всички екстри си събрала на едно място!
А снимките, мечтите и... усещане за рибата! си остават за нас.
Размечтах се!
Нека да е лято!

Силвия Тенчева каза...

Дани за язовир Тракиец имам много особенни спомени,понеже съм от северна Бг,и събдата ме доведе в Х-во,и още нова-новечинка и хайде на тютютна на братята турци-изселници,точно да язовир Тракиец бяха редовете,никога няма да го забравя,иначе Хъшовоте е готина кръчма,приятен уикенд ти желая,аз се отправям към морето в събота ,до нови срещи :)

Aquawoman каза...

@Аги, много красиво ! Безкрайност от небе, вода и много цветя :).

@Jackie, лятото ще се налудуваме, а зимата ще стоим пред телевизорите :-)

@Силви, желая ти супер изкарване ! И да ни донесеш снимчици ! :-)

momenti-momenti каза...

;) :))))))))

Lili каза...

Ууу,много станахме от нашия край :) Хубава разходка Бубе!И аз искам,ама скоро няма да е :)
Чак ме е яд,че съм далече от 'асковското спокойствие....

Lili каза...

Упс..пропуснах Дияна и мъжо й :)
Това са собствениците на кръчмето Хъшове.Ейй ако някой пак ходи да прати целувки на малкото Диде от мен :)

Aquawoman каза...

Бубе и аз ти се чудя как не ти дотяга от софийската лудница. Там и да ме вържат, не мога да стоя :-)))

няма име каза...

Ееех какви спомени ми навя:))))...

Aquawoman каза...

Какви ? :-)))))))))
Вече и аз имам спомени (изплез) :-)))

Ирония Идиотова каза...

Хубави.Какви, та какви:))( намиг):)))На Тракиец като бяхме, все накъркани се връщахме, и все без риба:)))

Aquawoman каза...

Значи и вий кат нас :-)))

Еoc каза...

Хубаво местенце :)