29 юли 2009

6 неща,от които се страхувам

Приемам щафетата от PetyaL и си признавам без бой :) 1. Бъдещето. Най-големият ми. Неопределен страх, с доста размити граници. Страх за здравето, за любовта, от смъртта, за финансите, за бъдещето на детето, за бъдещето на близките ми и още, и още.. 2.Кучета. От най-дребните до най-големите. Ако ме приближи куче на повече от десет метра, изпадам в истерия и започвам да пищя, без значение къде се намирам :).. 3.Пълзящи гадини. Грррр..особено с много крака. Ако ме срещне сколопендра, направо ме отпишете.. 4.Старостта. Този се включва в първия, но е толкова голям, че си заслужи четвъртото място. Мхм...май нямам други, или не са толкова големи, че да ги споменавам. Да се стягат: Нези Aria Бубка Златина Цонева

6 коментара:

PetyaL. каза...

Много интересно!Общо взето предполагам,че доста от страховете ни,ще се препокриват.Кои ще са те!?Да видим какво ще напишат другите.

Aquawoman каза...

Искам да прочета и на мъжете страховете, защото трудно си признават /ха-ха жалко, че нямам емотикон на озъбено дяволче :-)))/

Златина каза...

:))))) Ама как си ме изтипосала с фамилия!

Lili каза...

Бъзззз...ла :P Е ,сега моите като са подобни,пак ще се потя,че и страхувайки се :)
А страховете-най-доброто лекарство е да си ги признаваме.Затова приемам щафетката
Цунки Бубе {}

Aquawoman каза...

Ха-ха, Злати, беше по инерция, заради името на блога ти :)))


@Бубче, също и да се изправяме срещу страховете си. Но мен нещо не ме бива в това :(..

Златина каза...

"Преборих" се със страховете си! Или по-точно - с описанието им! :)))

www.zlatina.info/i-think/325-strah