02 юли 2009

от българско по-българско

вървя си замислена по главната, тръгнала съм без цел и посока, просто така - на разходка. да разгледам магазините, да пръсна малко пари, шопинг терапия, нали се сещате. да си направя някое дребно подаръче - червилце, поличка, книжка, няма значение... след едночасова обиколка по родните магазини, се прибирам в къщи усмихната и отпочинала, с една чанта нови списания и два комплекта страхотни сини чаршафи. тъмно и светло син, на големи ярки цветя. прави впечатление наситения красив цвят, платът е плътен на пипане, цената - нормална, разбирай нито по-висока, нито по-ниска от обичайната, от български производител... циганин кисело мляко не държи. старите чаршафи са постлани вчера, но веднага ги махам и застилам спалнята с новите, да стане по-весела, и за разкош :) сутринта се събуждам, навън вече е светнало, а слънцето осветява през прозореца красивата ми, синя спалня. синя е и моята бяла пижама, сини са ръцете ми, и лицето, и цялото ми тяло. поглеждам към милото, който спи дълбоко по корем, бузите му са на големи сини петна от калъфката, а сивите му боксерки вече са тъмносини. минути след това търкам в банята упорито цялото си тяло с гъбата, а в канала се отича наситено-синя боя. чиста съм (почти) едва след втория път. Мили български производители (не само на чаршафи), знам, че никой от вас няма да прочете този постинг, но аз ще си попитам, ей така, да ми олекне : Не ви ли е срам ! Заради такива, като вас, се плюе всичко българско!

27 коментара:

Чуденка каза...

Въх, уби ма!!!!

Aquawoman каза...

@Чуденка и аз съм втрещена! Бях виждала дрехи да пускат боя при пране, ама такава ужасия не бях... Коленете и лактите ми още са с отенък.

Хриси каза...

С малко повечко цинично въображение може да се помисли, че производителят директно е хванал бика за рогата в миг на предизборни пристарстия :D
Любителите на конспиративни теории ще видят в това посиняване поредното химическо оръжие за масово поразяване :D

Съчувствам ти, миличка!!!
При мен всичко задължително се изпира след закупуване, преди да се облече или ползва - изпитвам почти органическо отвращение от мисълта кой друг е обличал дрехата или върху какво е била разстилана завивката, преди да я напъхат в найлончето.

Цунки, синя Аквичке!!! :** :)))

shadows каза...

Това са нов модел ,другата разходка вземи и други цветове ,за всеки ден от седмицата :Р,така ще си разнообразявате спалнятя .Другия вариант е да имате повече спални ,така ще сте шаренки за деня ...,че то така само на коленца и лакти спи ли се бе Дани ;)))).Айде ,не им се ядосвай ...Аааа,щях да забравя ,търся си манастир ,да се замонашвам ,та какво открих : http://www.bulgariamonasteries.com/Хайде с здраве ,пък другия път ги пусни първо в пералнята (чаршафите де),а като си купиш еротично бельо ,му мисли предварително ;)

Aquawoman каза...

@Хриска, дрехите след закупуване задължително ги изпирам, но спалното бельо не бях. Вече ще ми е обеца на ухото :(

Lili каза...

Въх малии Бубеее,сигурно си хвърляла сини мълнии по производителите и с право!Поне си била у дома!
Аз имам такъв син спомен ,ама от плажа!Купих си плажна синя кърпа с Мики Маус-изпрах я преди морето,но все пак още на първия ден като легнах мокра и след това ставайки усетих поне 200 погледа по мен и присмех...цялата бях тъмносиня,особено на дупетууу..сраммм!
А тези чаршафи едва ли са БГ производство,щото' етикет се слага лесно,ама не и качеството.
Сори за случката ти и че е покосила радостта ти.
Цунки {}

Aquawoman каза...

@shadows, да ти имам въображението :)) Лицето, коленете и лактите, може би, защото са най-изпъкнали, не заради среднощни приключения :)))

Ти сериозно ли написа последното?! Не ме притеснявай, моля те :P
/От теб монах няма да стане, само ще им развалиш дисциплината :)))/

Aquawoman каза...

@Бубе, голям ужасТ, не ви го пожелавам :) Права си, добре, че ризиля стана у нас, ти по-зле си изпатила :)))

Lili каза...

Ти мани смеха и меко казано забитите в мен погледи ми се оказа,че тфа няма миене баси...докат се приберем до квартирата цяла Равда оцъках синя ха-ха :)
Сега съм си купила черна с як надпис,ама НЕ пуска!Пробвах я вече.
То да ти каже Бубче вече трудно се намира нещо качествено...а дали е БГ производство-едва ли..
Цуфки и нека се усмихнем на сините патила :)

Aquawoman каза...

@Бубе, наистина. Човек не знае вече от къде да пазари.
Добре, че съм кротка, ако беше някоя луда потребителка, може би щеше да се върне и да им вдигне панаир. Ама айде, да са живи и здрави, те не са виновни хората, че купили такава стока.
В Стз живеят много чужденци, сутринта си представих какво ще си помисли някой бозав англичанин, ако си купи същите чаршафи и сутринта се събуди със синя коса :)))
Жалко, че така се излагаме...

Ирония Идиотова каза...

Хахаха, то не е за смях, но до последно си мислех,че идеята на разказа ти е друга. И в същото време много ми е познато.Децата ми така се бяха оцветили с едни олекотени завивки-червено и черно. И отново от Бг производител. Колко пранета трябваше да минат, докато най-после истинския им цвят се откри- мръсно бяло-розово с бледи черни ивици.Ужасно бях разочарована. Така че ми е ясно какво си изпитала, Акви:) Съчувствия:((

Розичка каза...

Олеее, ужас! Най-вероятни чаршафите ти са били Made in China, няма какво друго да е. Ама карай, да си жива и здрава, това е най-важното... па макар и понякога синя! :)

Aquawoman каза...

@Ида, май доста хора сме им яли попарата на такива фирми :) Сутринта като някоя бабичка крещях из банята "СРАМОТА, СРАМОТА !" :)))))

Aquawoman каза...

@Розичка, няма да се изненадам ако са китайски. Но втория комплект ще мине през две перални и тогава ще го тествам :)))

Силвия Тенчева каза...

Дани добре,че си се разминала само със синята боя,можеше и да се изприщиш от химикалите и да развиеш някъква алергия, по-добре ела от Д-градския пазар да пазаруваш:),шегувам се разбира се...най-добре немски чаршафи ,поне качестlово е добро:)

Aquawoman каза...

@Силви, немците наистина имат страхотно спално бельо. Преди 15-20 години, като отвориха първите магазини за втора употреба и всички се юрнахме да купуваме от там, си бях взела едно немско юрганче. Беше толкова меко и пухкаво, че ставаше повече за гушкане, отколкото за спане :))

Павел Борисов Николов каза...

Това е провокация на сините, бас ловя!

Владимир Иванов (krizt) каза...

Работил съм в текстилно предприятие и знам,колко малко са такива с наистина добро качество. Между другото повечето само шият китайски, индийски и турски платове. Взима се възможно най евтиното. Изглежда странно, но е могло и да е по-лошо.

Aquawoman каза...

@Павел, добре, че ме светна :) Значи докато минат изборите, няма да купувам чаршафи, че другия път може да се събудя в друг цвят :)))


@krizt, тази версия май е най-близо до истината. Вероятно нашенски шивашки фирми, но които работят с китайски или други платове.
И добре, че се оказа безвредна боята, можеше да пипнем някоя алергия :(

Neizi_ss каза...

Аквичке - кофти тръпка ти е било - но и на мен ми мина през ума за синя провокация с предизборни нюанси :)
... Като се замисля освен да докарам бялото пране с розови отенъци от прашки - не съм имала цветови екшъни :)
Целувки и майната им на сините чаршафи - дето казват леко си се отървала!

Neizi_ss каза...

Забрайх да кажа - фейса ми харесва - създава уют и навява спокойствие :)Мляс!

Aquawoman каза...

@Нези, политиката е последното нещо, което ме вълнува. Дори се чудя на други блогъри, че толкова много им се вързват - сини, зелени, пембени, всички са от един дол дренки :(.
Радвам се, че фейса ти харесва, поомръзна ми другия и внесох малко разнообразие. Цунки {}

Agaq каза...

Дани, ако си пазиш касовата бележка, с която си закупила стоката можеш да се обърнеш към комисията за защита на потребителите
http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=21&document_id=12
Не знам как работи въпросната комисия, но предполагам като всичко в Бг

Aquawoman каза...

@Аги, бих ги потърсила на драго сърце, защото го считам за граждански дълг. Ако всички пострадали сигнализират в такива ситуации, ще намалее значително фирмената безотговорност.
Айде, аз съм купила два чаршафа, майната им, но има хора, които са ужилени с много пари - например повредена техника или нещо друго, по-скъпо.
Но и аз се съмнявам, че обръщат голямо внимание и не знам дали изобщо си струва човек да се занимава.

Антоанета Иванова - Jackie каза...

Ех, Аквичке!
Както човек може да се зарадва и да му се оправи настроението от дребните прекрасни случки в живота ни, така на всички нас може тотално да ни се скапе настроението, ако ни се случи нещо такова!
В такива случаи, за да не прехвърлям вината на всички български производители, си казвам - тази фирма е такава. Но другите са по-добри. Илюзия, или не - така ми е по-лесно да живея. Не искам да си мисля, че всички български производители да такива. Не се чувствам добре от това.

Aquawoman каза...

@Jackie, не мисля, че е излюзия. Аз също предпочитам българското, защото има доста фирми, които държат на името си и работят качествено. Купувала съм разкошни дрехи и обувки на наши производители, също козметика и други неща, и съм била много доволна.
Затова се ядосвам на такива, като тези, които подронват авторитета на българските стоки. Не искам да звуча като заблудена патриотка, но си е самата истина :(..

ivo_isa каза...

:-) :-) :-) Извинявай, но не мога да спра... Вкъщи се бяхме жлътнали. Жената купи наскоро едни червени и с едно наум първо ги изпра. Сега са на няколко години според цвета. Просто боята не е фиксирана. Между другото, синьото върху овцата не е от чаршафите а от коча.