10 юли 2009

Шест неща, които ме радват

Image and video hosting by TinyPic Приемам с кеф щафетата от Добромира Кралева, игрицата е супер :) 1. Хладния душ сутрин. Богородице, това струва повече от един оргазъм! Да изляза затоплена от леглото, със залепнали от съня очи, да си замъкна дупето в банята, междувпрочем пътьом извършвам и други дейности - включване на телевизора и лаптопа в движение, отваряне на прозореца и мятане кафето на огъня. Това винаги е придружено от спъване поне в два-три кабела, блъскане във врати и няколко не много груби ругатни. Като съм приземена вече в банята, да пусна студената струя върху себе си и да си напъхам четката за зъби в устата. Кеф! Едва тогава отварям очи и мога да започна деня си нормално. 2.Силно кафе и цигара (Нези, намиг). По всяко време на деня! След събуждане, по обед, преди сън, трябва да има чаша с кофеин до мен и пепелник. Подчертавам кофеин - може да е енергийна напитка. 3.Разходка извън града поне веднъж седмично, а най-добре на палатки. Чист въздух, тишина и природа, без ангажименти, с любими приятели и изключени телефони. 4.Як сериал, поне по два епизода вечер, преди лягане. За предпочитане английски кретенизми, от рода на "Фолти тауърс", "Злостър черното влечуго", "Компютърджии", "Какво ще кажат хората"... 5.Блогването. Естествено! :) Който си няма дневниче - той не знае...Да цъкнеш година назад, да разгледаш стари снимки и да преживееш една история отново. Да се посмееш на отминали проблеми и това да ти даде сили..:) 6.Водата. Басейн, море - няма значение. Да плувам докато се изморя, след това да се отпусна с дюшека във водата и да се оставя на вълните да ме люшкат. После студен душ и ледена бира на плажа... Ееех! Да се залавят за писане..ох кого да натопя ? :P Айде нa прима виста: Нези Лили Хриска Ида Джаки Силви morrt Пламена Маркова Да се чувствуват поканени и всички други, колкото повече - толкова по-добре :)

13 коментара:

Lili каза...

Хей игрива Буболечке ,цуф {}
Взимам си просърце играта и ще мъдря 6...(малко де) нещица.Ще понапиша по-късно :)
Твоите са и мои ,та ще мисля как да изглеждам различно :)
Цунки и усмихнат ден :){}

Aquawoman каза...

@Бубче, цунки и красив ден! Ще чакам с нетърпение и твоите слабости :P :)

morrt каза...

morrt вече е минал по този път. Но благодари, че сте се сетили за него.

Бахти и кефа било да пишеш за себе си в трето лице - някак по-кралски се чувства човек. :)

Aquawoman каза...

@Ваше величество, това не пречи да ни разкриете и още ваши тайни ;)))

Plamena Markova каза...

мерси, това ще е първата ми блог-игра :)

Хриси каза...

И Хриска е минала по тоя път, но обещава да опита по-натам :)
Цунки, Аквичке! :)

Bla каза...

Цуни-гуни. Тра-ла-ла. Пръц.

Ирония Идиотова каза...

И аз минах, обаче така ми се искаше Акви да ми предложи нова щафета, че имам още неща за казване, кефещи де;)) Но и аз ще позакъснея малко. Може? Да?:)
Ихаааааа...въодушевих се:) Цуни-муни,Акви:)

Aquawoman каза...

:)))) Всички ли сте минали по този път или бъркате играта с другата - за седемте неща. Тази е за шест, погледнете пак :)))

Хриси каза...

Аквичка, тази е за шест, и само в това е разликата... :))
Всъщност, струва ми се, че нещата, които ни радват са идентични с тези, които обичаме. А в другата сме споменали и хубави, и не толкова хубави и... някак прилича повече на повторение, отколкото на продължение.
И съвсем не прилича на нова игра :))

Neizi_ss каза...

Лелий ...аз със закъснение ...за което се сфинявам - ще приема пък щафетата - но ще помисля върху 6 - нещица, които да ме кефят ежедневно, и които да не пропускам да сторя :)
Пък и да сме минали ...к`фо от това ...винагиима каков да се каже :)

Силвия Тенчева каза...

Dani,moge bi 6te zakasneia tozi pat,v momenta sam si v rodnia Pleven i tui pi6a ot edna net zala,niamam net v kas6ti ta za tova malko po4ivka,kato se pribera v Hustan 6te napi6a lubimite si 6 ne6ta.blagodaria ti \...celuvki

ivo_isa каза...

Минавам оттук щото съм "натопен" през ръка(Хриси). Реших поне малко да се запозная.
Какво да коментирам... Още в началото ми направи впечатление, че или водата ви е кът, или оргазмите ти досаждат:-). Аз мисля, че морето трябва да е кат вода, кат риби... В края вече бях сигурен - водата ви е малко.