31 август 2009

i want more

ужасно симпатичните планове могат лесно да се провалят, ако не си добре осъзнат, не ти достига мотивация и кураж да рискуваш.
днес се събудих с тази мисъл и в прекрасно настроение, въпреки, че очаквам труден септември, макар, че се лутам в мъгла от неясноти. но си казах, че човек е по-висок от тревогите, че не бива да ги превръща в страхове и само тогава може да ги победи. спомних си и за едно обещание, което си дадох на 12 октомври миналата година, наистина трудно обещание, но което спазих въпреки проблемите и на много висока цена. и днес съм убедена, че човек може да се справи със всичко, ако знае точно какво иска и когато остане верен на себе си до край.
"it's out with the old and in with the new" пее Ашли Тисдейл, а аз ви желая от сърце шарена есен и хубав септември:)

14 коментара:

Neizi_ss каза...

Може би не съвсем в тон със страховете и размислите ти, но се сетих за една китайска мъдрост - Преодолявай голямото, докато е малко и трудно-лесно, защото в света винаги голямото започва с малко и трудното с лесно! ...

Aquawoman каза...

Много ми хареса, Нези :) Проблемите се анулират в зародиш, иначе се разрастват, поглъщат ни, а страхът ни от тях става по-голям и по-голям, завърта ни в един омагьосан кръг, и излизането всеки ден е все по-трудно. Рискът му е майката :)), ако се удариш, да знаеш, че сам си скочил, не че са те блъснали :)

Павел Борисов Николов каза...

Страховете и тревогите са нормални човешки защитни реакции. Ако човекът в древните праисторически времена не се е страхувал, щели са да го изядат вълците, а като резултат - сбогом, човечество! Ако днес човекът не се страхува, пак ще го изядат вълците, но тези - на два крака... Така че, да живее страхът, да живеят тревогите. Чрез тях оцеляваме, важното е да не им се поддаваме изцяло.

Aleksandra каза...

През години на драматизиране, дори на най-маловажните неща, днес ме спасява мисълта, че „и това ще мине”...

Владимир Иванов (krizt) каза...

Наистина човек трябва първо да знае, какво наистина иска. Наскоро ми се случи да имам възможност да осъществя едно свое желание, а с изненада установих,че всъщност не съм го искал толкова много.

Еoc каза...

Аквичка, късмет в трудния септември! Иначе наистина всичко минава :)

Aquawoman каза...

@Павел, страх лозе пази :))
Добре дошъл отново след ваканцията!

@Александра, което не ни убива, ни прави по-силни, много вярна приказка.
След всяко следващо изпитание, сме по-опитни и по-малко ни пука :)

@krizt, а дали съдбата ти не е закъсняла? Не съм суеверна, а според съвсем реални наблюдения се убедих, че животът ни поднася всичко, което силно поискаме, лошото е, че понякога ни го дава с голямо закъснение, когато вече ни е ненужно :). И аз получих такъв "подарък" преди два месеца, но не му се зарадвах, защото го очаквах цели три години, а когато се появи, беше станало късно и не ми върши работа :)

@Еос, мерси, мила! :) Усмихната есен и на теб, с много хубави емоции :)

Силвия Тенчева каза...

Даничка,септември е прекрасен месец!Не унивай,толкова си хубава,трябва да бъдеш обичана и всичко в твоя свят ще бъде чудесно когато любимия човек е до теб, а а съм съм убедена че много те обичат!Най-доброто предстои!Целувки!

Aquawoman каза...

@Силви, не исках да звуча тъжно, но неволно наблегнах повече на лошото. Дори напротив, по-щастлива не съм била от много време, чувствувам се отново отворена за живота и готова за предизвикателства :) Да, най-добото предстои, само да вярваме и да имаме доверие в съдбата :) Целувки! {}

Ирония Идиотова каза...

Що ли така напоследък мислим еднакво, Акви, не знам:))))И отново всички покрай мен се опитват да ме убедят, че не само септември, ами и другите месеци, дни, часове могат да бъдат добре изживяни, само, ако им дам шанс.Е, реших да се пробвам, пък каквото стане;)
Есенни и цветни целувки:)

Aivanova каза...

за нещо, което няма решение човек не бива да се тормози...за нещо, което има решение...е човек не бива да се тормози...:) пъстра есен и на теб

Aquawoman каза...

@Ида,
@Aivanova,
засмяна есен и на вас, и много веселяшки емоции през циганското лято ;)

Lili каза...

Пожелавам и искам да си добре и винаги обичана!Където и да си!Целувам те {}

momenti-momenti каза...

Да останеш верен на себе си докрай... Изглежда лесно, а понякога е толкова трудно. Но със сигурност си заслужава!Поздрави, Аквичка!