27 септември 2009

само за жени

27.09.09
Красимира Кубарелова пише толкова забавно
междувпрочем търсех "Стари шлагери и крем брюле", но случайно налетях на първата и книга.
Розов храст и сладко от смокини :)
не става да се чете от скука или през обедната почивка,
защото се изпива нетърпеливо, за три часа - на една глътка, а стилът е наистина различен, и нямаш чувството, че прочиташ книга, а по-скоро прилича на дълъг постинг в някой блог, или на обикновен разговор между приятелки.
пфф щях да разказвам за съдържанието.. тя е голяма сладурана на 48, съвсем прясно зарязана от съпруга си, заради продавачката под блока - "трътлеста и с мустаци, но...с 20 години по-млада". ала Кара е нахакана умна жена, а да се самосъжалява просто не е в нейния стил. и когато вижда "Мърчо" разбира.....
че животът започва като срещнеш истинската любов, т.е. може да започне и на 50 :)

6 коментара:

angie каза...

да вмъкна Гьоте - "Любовта си няма понятие, че съм над 70. Аз - също.":))

интересно ще е да се прочете книжката, поздрави:)

Aquawoman каза...

И аз не и казвам на колко съм, мисля да я лъжа поне още 50 години :P :))
Цунки, angie :)

Ирония Идиотова каза...

Акви, цвете нежно..:))
Благодаря:)

Силвия Тенчева каза...

Дани,ние жените на 48 сме неотразими:),а този който е зарязал тази хубавица, просто е мъж без вкус,елементарен и глупав!

angie каза...

така де, така:)))

Дани хайде да се пробваш в играта м? пускам ти линк, тъй като виждам, че при теб излиза само стария ми блог:)
http://angprotempore.blogspot.com/2009/09/blog-post_26.html

Aquawoman каза...

@Ида, цунки :) На тази снимка ми приличаш на азиатка :)

@Силви, винаги ми е изглеждало грозно когато мъж напуска жена. Особено заради друга. То е ясно, че никой не е умрял само с една, но стабилният мъж и да ходи, поне държи на семейството си. Мисля, че няма да ми хареса, дори ако съм от другата страна на бариерата, т.е. ако някой остави семейството си заради мен, предполагам, че страшно много ще ми падне в очите.

@angie, ида :))