06 октомври 2009

на горещия стол

и аз се надявах да се измъкна, но види се, че няма шанс :)
щафетата я приемам от Хриска,  правилата са да отговоря на въпросите  с да или не, без нищо да уточнявам, а обяснения са позволени само в коментарите, ако някой нещо попита :)


Били ли сте арестувани?  Не
Целували ли сте някой, който не сте харесвали? Да
Спали ли сте до 5 следобед? Да
Изключвали ли са ви от училище? Не
Изпитвали ли сте любов от пръв поглед? Да
Съсипвали ли сте си колата в катастрофа? Не
Уволнявали ли са ви от работа? Да
Уволнявали ли сте някого? Да
Пели ли сте на караоке? Да
Насочвали ли сте оръжие към някого? Да
Целували ли сте се под дъжда? Да
Имали ли сте близък досег със смъртта (вашата собствена)? Да
Виждали ли сте някой да умира? Да
Играли ли сте на бутилка? Да
Пушили ли сте пура? Да
Седяли ли сте на покрив? Да
Прекарвали ли сте някой през граница в друга държава? Не

Бутали ли са ви в басейн напълно облечен? Да
Чупили ли сте си кост? Не
Бягали ли сте от училище? Да
Яли ли сте насекоми? Да
Ходили ли сте насън? Да
Разхождали ли сте се на плаж под лунна светлина? Да
Карали ли сте мотоциклет? Да
Късали ли сте с някого? Да
Лъгали ли сте, за да избегнете глоба? Да
Летели ли сте с хеликоптер? Не
Бръснали ли сте си главата до голо? Не
Скачали ли сте от покрив? Да
Докарвали ли сте приятеля/приятелката си до сълзи? Да
Яли ли сте змия? Не
Участвали ли сте в протест/демонстрация? Не
Пърдяли ли сте на атракцион в увеселителен парк? Не
Бойкотирали ли сте сериозно и целенасочено нещо/някого? Да
Участвали ли сте в банда? Не
Показвали ли са ви по телевизията? Да
Стреляли ли сте с огнестрелно оръжие? Да
Плували ли сте голи? Да
Правили ли сте шевове на нечия рана? Не
Карали ли сте сърф? Не
Обаждали ли сте се на 112 или друг спешен номер? Не
Пили ли сте направо от бутилка с алкохол? Да
Били ли сте оперирани? Да
Тичали ли сте голи на обществено място? Да
Карали ли са ви с линейка в болница? Да
Губили ли сте съзнание, без да пиете? Не
Пикали ли сте в храстите? Да
Бягали ли сте от полиция? Да
Дарявали ли сте кръв? Не
Хващали ли сте телена ограда под напрежение? Не
Яли ли сте крокодилско месо? Не
Убивали ли сте животно, когато не сте на лов? Да
Попикавали ли сте се на обществено място? Не
Промъквали ли сте се в кино, без да плащате? Не
Рисували ли сте графити? Не
Обичате ли още някой, който не е редно да обичате? Не
Слагали ли са ви белезници? Да
Вярвате ли в любовта? Да
Били ли сте се? Да
Крали ли сте нещо? Не
Яли ли сте охлюви? Да
Давали ли сте пари на бездомни/просяци? Да
Помагали ли сте на някой да изкара изпит? Да
Удряли ли сте някого с бухалка или пръчка? Да
Били ли сте толкова уплашени, че да се разплачете? Да
Нападало ли ви е куче? Не
Били ли сте съдени? Не



предизвиквам Пламито, Руми, angie,  momenti,  Еос и Aivanova

12 коментара:

Хриси каза...

Видя ли, че не беше трудно да се нахендриш :D :)))
Я кажи сега, как тъй си бягала от полиция? ДС ли ви погнА? :P :))

Aquawoman каза...

Аха-ха, знаех си, че гадното сега започва :))))))))))))))))
Покойният ми благоверен(лека му пръст) беше извън закона с двата крака. Колко глупости съм правила заради него, Божкее, човек от любоФ може и в затвора да влезе, ако не Фнимава..Засрам :))

Ирония Идиотова каза...

А къде гола-голеничка? Ей така, небрежно да ни кажеш?:)))

Aquawoman каза...

Беше на рожден ден, на приятел, ,който празнувахме на един басейн в Стз:) Някой предложи да скочим голи във водата и никой не се замисли :)) Кой да се замисли, всички бяхме на по 5-6 малки :) После вече не стъпахме там :)))
Но не съжалявам, де, заради такива спомени си струва да живееш ;)

Ирония Идиотова каза...

А колко хора бяхте? А басейна малък ли беше? А бяхте ли.....:)))
Шегувам се:) Стига ми и първият ти отговор:)) Цунк:)

Aquawoman каза...

Моля не ме мъчете повече :))))))) Цунки {}

Plamena Markova каза...

Това е интересно, ще го пробвам и аз :)

(няма да питам нищо, но ще отбележа - интересен живот си водила досега ;)

Aquawoman каза...

Плами, да върша глупости никога няма да ми омръзне, може би в себе си още не съм порастнала :)
А и не харесвам общоприетите норми на поведение и мисля, че си струва понякога човек да изпростее ;)

angie каза...

:)) Дани..ох това с басейна колко ми е познато.. при мен се получи на една нова година.. в Турция.. с рокли, костюми, обувки..всички наскачахме във водата, където настана разсъбличането.. мани мани:)))).. ще се пробвам:)))
гушки

momenti-momenti каза...

Леле, Аквичке, недей моля ти се... Аз съм ДА на почти всичко! ;):) ;)

Еoc каза...

Получих вече предизвикателството от Ирони :) Беше ми интересно да прочета отговорите ти :) Мисля, че живота е за да се живее интересно, иначе си вегетираш само :) Ще отговоря и аз :) Но няма да да е днес - отивам да спя :) Лека нощ :)

вярвай в мечтите си каза...

Въпросите явно са писани от американци (визирам крокодила и други неща), според мен им трябва една редакция и ще са супер за опознаване на човека до теб, защото може години да живеете и пак да не научиш някои неща, защото не си питал ;) Малко ми прилича на едновремешните лексикони...