13 октомври 2009

началото :)

13.10.09


четох поста на Нези и аз се замислих, т.е. се опитах да си спомня как ми хрумна идеята за  блог. 
помните ли кога поискахте личен блог? аз бях забравила :)
при мен стана съвсем случайно, в класа на дъщеря ми бяха много модерни блоговете, всички деца си бяха направили, за да публикуват свои снимки. тогава малката ми предложи и аз да опитам, но първата ми реакция беше "моляяяя, да си разголвам душата публично пред непознати. НИКОГА!" 
:)))))))))
но един ден останах сама в къщи и умираща от скука, реших на шега да си направя блог в Blogger. просто така се регистрирах, мисля, че дори съм нямала намерение да пиша в него. нямах даже идея за името и в полето за адрес опитвах с дръндрън, алабала и други глупости, но всички бяха заети. не знам как ми хрумна фокусбокус, може би заради римата, и с него се получи.
първо пишех каквото и да е, да се намирам на блогване, после го дадох на всичките ми приятелки в Ст.Загора и постепенно го превърнах в личен дневник, където разказвах как ми минават дните. мисля, че погледнах на него по-сериозно когато и Лили  си направи свой /Бубка, здрасти :)/, и започнахме да общуваме чрез блоговете. 
та така :)  хубаво е блогването, пристрастяващо, и от ден на ден става по-приятно :)

20 коментара:

Plamena Markova каза...

и при мен започна просто от любопитство, постепенно ставаше все по-забавно и накрая част от ежедневието :)

между другото - мечокът е трепач с тази престилка... или мецана ;)

Aquawoman каза...

част от ежедневието, дори част от мен :)))
голяма зараза :)
мерси за комплимента от името на мИцана :)

Павел Борисов Николов каза...

При мене се получи за една секунда. Видях един блог, вече не помня кой, и си рекох: "Я да видя като как ще да е тази работа". Мислех само да се пробвам и да избягам. А то какво стана?! Няма спасение!..

Баба Меца направо ме хвърли в храсталака!

Владимир Иванов (krizt) каза...

При мен също се получи за един час. Беше ми омръзнал интернета и прочетох нещо за съществуването на лични блогове. Преди това дори не съм им обръщал внимание. направих си го за десет минути, а след това го трих два пъти, правих го и на още три места, пак трих и се върнах в блогер. Сега дори не знам, кога е рождената дата на моя:).Все пак това е едно от нещата, които се радвам,че открих.Основно заради другите блогове.

Павел Борисов Николов каза...

Като казах "за една секунда", имам предвид, че решението дойде веднага, а не че съм направил блога за толкова кратко време. А иначе и аз бях на друго място, и аз трих, само че един път; а колко пъти си казвах: "Хайде, стига, до тук", но все не е спирам...

Ирония Идиотова каза...

Аз покрай Морт. Беше ми дал линк към неговия блог. А Морт пише страхотно. И исках да си го чета. И се заровох в сума ти блогове, попаднах на Нейзи блога, от нея на Лили, твоя и стана една к'вато стана:)) Просто исках да разсмивам хората, защото ми беше омръзнало от сиво и черно, натемеручени хора ..И така:)

Anito каза...

аз се зарибих преди около 3 години, със старта на zoom.bg...правих и триех напрекъснато...дизайна е нещото, което ме интересувяше основно, но постването на еднотипни коментарчета в картинки и песнички ме отегчи ....в търсене на друга алтернатива за бложене попаднах при Еленко в www.eenk.com...като наблюдател и коментатор...и постепенно липсата на блог надделя в мен...питах чичо Гошо(google) къде....и той каза blogspot or wordpress....избрах първото....и така нещата си се случват....не разбирам от блогване и не претендирам, че е нещо кой знае какво...но това съм аз....за добро или лошо

Aquawoman каза...

@Павел, тудно е бягството от блог-манията, чудя се каква ли ще е следващата интернет истерия, която ще ни държи пред компютрите :))

@krizt, мисля, че точно по тази причина и аз започанах блог - "беше ми омръзнал интернета". Контактите ми с хората бяха предимно по форумите, а това бързо ми дотегна и поисках нещо по-различно :)

@Ани, аз пък без да питам Google направо скочих в Blogger, после малко съжалявах, че не си направих блога в WordPress, и дори мислех да го трия, но в последствие се отказах. И тук не е лошо, дори мисля, че има някои предимства :)

Aquawoman каза...

@Ида, вече не помня, но май точно в блога на Морт се намерихме :))

Valkocompany каза...

Да - форумите нищо интересно не предлагат с тези дълги километрични изказвания.В един момент забравяш откъде започваш и докъде стигаш.При блоговете нещата изглеждат твърде концентрирани и няма бягство от идеята и темата.

morrt каза...

И се взехте... :)

Силвия Тенчева каза...

Дани,аз много добре си спомням ,че ти ми писа първа,преди теб разбира се беше Лили,месеци наред никой не пишеше,само разглеждаха блога,не че в началото обеше нещо особенно,но постепенно се поразви:) А за да си направя блог е виновна Теменужка от "Мay gobliens",моя много добра приятелка,обичам я за това ,че благодарение на нея,срещнах вас моите нови приятели сред които си и ти скъпа моя Дани:)

angie каза...

приветче:) направих го миналата година, по идея на една приятелка тогава, за да си събера на едно място - снимки, концертни материали, разкази.. и не на последно място да си спестя няколкото поредни обяснения към приятели за едно и също събитие.. пък и нещата се забравят, постепенно избледняват и изчезват.. така един ден набързо се сдобих с нещо като - архив, след време пуснах коментари и започнах да надничам и по други места.. и до днес все така не съм пристрастена към общуването от тук, но знае ли човек нататък..:))

Aquawoman каза...

@Valkocompany, друго, което не одобрявам по форумите са модераторите. Не ми харесва да пиша по места, където някой друг ще преценява дали написаното от мен става за форума или не става. Много често са неподходящо подбрани хора, заради които страда целия форум. Аз например не бих изтрила от блога си нечие мнение, което не ми е удобно или е в разрез с моите разбирания, в края на краищата всеки мисли по своя си начин.

@morrt, ти си като духа, на който като кажеш името, се появява :)))
Прави го по-често, че те забравихме :)

@Силви и аз доста време не общувах с други блогъри, дори в началото ми изглеждаше малко странно :) И пишех коментари в нечиий блог, само ако познавах човека. Но покрай Лили намерих доста приятели, защото тя е по-общителна от мен - първо Нези, после теб и т.н. :)
Целувки {}

Aquawoman каза...

@angie, пристрасти се, моля те, защото пишеш много интересно :)
Блогът верно си е архив и това му е най-хубавото. Аз поне много често разглеждам стари постинги от местата, където съм ходила - заради снимките. Добре, че е блогът да ги съхранява, защото иначе половината щях да ги загубя :))

Lili каза...

Аааа...искам мечока,чорапките и скрина искам.Привет Бубче :)
Май взаимно сме се вдъхновили,защото аз по твой пример и на Сиската си направих блог :)Хубаво е,олеква ми,забавно е :)
@Упс,Идичка и тя ме споменала.А на теб как ти се радвам,ако знаеш.СтраОтна си :) Абе сите сме готЯни :)А в блоговете общуването е доста по-приятно,отколкото в чатове и форуми (Бубе,намиг)
Цунки :){}

Aquawoman каза...

@Бубка, давам ти и чорапите, и скрина, и мИцана :))
Покрай Сиската се сетих и за Goddess ;) Не се е появявала от 200 години, какво стана с това момиче?!
Гушки {}

Еoc каза...

:) Ти си първият човек оставил коментар в блога ми :) Беше много неочаквано :) И радващо :) Иначе започнах заради функцията "следене", след това започнах и да поствам и сега стана тя каквато стана :)

The Red Witch каза...

Беше преди около година при мен-не, че ще тръгна да празнувам такива годишнини! Обаче, идеята ме беше загризала от доста време, накрая се реших, и стана тя, каквато стана.
п.с. мицана е супер, добре, че не е мечо пух-него не мога да го дишам...:р

Aquawoman каза...

@Еос, в твоя блог се влюбих от пръв поглед, защото беше много добре подреден. Спомням си, че в началото имаше отгоре една дървена порта :)

@The Red Witch, поздрави и въздушна целувка от мИцана :)
От всичко написано дотук разбрах, че някои сме почнали блога си на шега, други сериозно, но всеки с времето се зарибява :))