16 октомври 2009

премълчани съвети

премълчани съвети
+още снимки


милият ми татко за четвърти път проявява неблагоразумието да ми поръчва книги от Readers Digest. днес вече му се скарах, защото удоволствието надхвърли 60 лв от скромната му пенсия и това реално ме натъжи, но като ми подари книжката, очите ми се отвориха до степен палачинки и исках да го напрегръщам, и да се плезя като дете, от еуфория.
над 1500 рядко разкривани тайни за пестене на време, средства и неприятности. е, не са чак толкова , защото много от хитринките за по-лесен живот и сама съм ги открила в ежедневието, както ми стана ясно от пръв поглед, като я разглеждах, но нацелих и някои наистина важни съвети за неща, на които до сега не съм обръщала внимание.
чувствувам, че тази вечер ще си легна късно :)

8 коментара:

Valkocompany каза...

Не се сърди на баща си.Само като прочетох кой е издателят - Readers Digest веднага си помислих че инвестицията си заслужава.Все пак живеем в динамичен свят в който всяка секунда ни е ценна.

Силвия Тенчева каза...

Дани,повече съвети за спестено време,по-добър живот,по-лесно общуване и други полезни неща никога са излишни!

Aquawoman каза...

О, несъмнено е така, аз просто съм против купуването на книги, когато ми трябва нещо, първо го търся в нета или в библиотеката.
Иначе имам мания за списания, почти неизличима, засрам :)

Павел Борисов Николов каза...

Това, че някой е подарил някому книга, е чудесно.

Aquawoman каза...

:-)

Anito каза...

подаръците са хубаво нещо....жеста е топъл

sas каза...

Сподели някои от най-добрите попадения - съвети :)

Aquawoman каза...

@Sas, не мога с две думи, защото съветите са страшно много - за дома, за семейния и социалния живот, за свободното време, как да спестяваме разумно парите си и още. Е, между триковете има и доста глупости, с които са запълнили "дупките" ;-) Но общо взето е полезна книжка :-)