20 октомври 2009

градинка


снимката е от мои стари албуми


щастлива съм - имаме си градина :) наша си, на 10 км от града.
нали съм казвала, че си мечтая за къщичка на село? Слава Богу, малко по малко започна да се реализира. искам да ви покажа снимки, но ще стане на следващия път.
има си всичко - череши, сливи, вишни, дюли и дори бадем :) 
за градско чедо като мен е много вълнуващо, защото тепърва ще се уча да садя овошки, зеленчуци и да държа мотика, но имам голямо желание и бързо ще се науча. онзи ден бях много смешна, като обикалях по съседите да питам  прощавайте, познавате ли някой, който има тракторче или фрезичка, да обърнем почвата в една градина? стараех се да ме разберат, защото не бях наясно дали фрезата е отделна машина или част, която се закрепя към трактора, обаче съм чувала, че с това се обръща почвата, хаха. но явно добре съм обяснила, защото ме разбраха и дори се уговорихме за другата седмица. ще си купувам "вестник за градината", да се ограмотя :)
следващите дни ще отидем да изкастрим от дърветата излишните клони - това е първият съвет, който ми дадоха.  ако не си отсека някой пръст, ще донеса снимки, само да не ми се смеете :)
понеже веднага не можем да си позволим къща, решихме да направим импровизирана беседка, на първо време.
всичко е много хубаво 

23 коментара:

Lili каза...

Бубеее ,честито :) Толкова се радвам за вас.И на мен това ми е мечта,а и съм на ти с градинките.Та някой ден и аз ще пърхам като теб от щастие.Страхотни моменти ви пожелавам и вярвам че ще се справиш с всичко :)Цунки {}

Aquawoman каза...

Мерси, миличка :) Връзката със земята е винаги полезна, особено за такива като нас, които живеем затворени в апартаменти :(
Целувки и слънчев ден {}

Dimitrana S. каза...

Честито и от мен! Радва ме ентусиазма ти, Аквичка :-) Като селянче, ще ти кажа, че поддържане връзката със земята изисква много труд, опит и знания ;-)

Бъди здрава, другото се придобива :-)

Aquawoman каза...

Дими, да си имам градина ми е стара мечта и съм надъхана с голямо желание и търпение :)Само да сме здрави :)
Поздрави {}

Ondine каза...

Честито!:)Направо ти завиждам на ентусиазма!;)

angie каза...

Дании супер идея! винаги съм си мечтала за къща с дървета и много цветя, алпинеум, веранда и дъх на окосена зелена трева..

Plamena Markova каза...

Радвам се заедно с теб :) Ще следя в каква прелест ще се превърне градината ти ;)

Aquawoman каза...

@Ondine,
@angie,
@Плами,
още по-хубаво е когато споделиш радостта си с приятели. Благодаря ви :) Целувки {}

Еoc каза...

Честито, Акви :) Да сте живи и здрави и да берете плодовете от труда си :) С беседка се почва :) Баща ми е запален градинар любител, аз все още не :), но ми харесват много нещата, които ми носи от вилата :)

Силвия Тенчева каза...

Привет на младите земеделци:)Много приятни моменти в градината ,на нивата и около нея!Много се радвам Даничка!

Aquawoman каза...

@Еос, надявам се и ние да се научим, защото до сега не сме се занимавали и всичко ни е съвсем непознато :)

@Силви, дай Боже! :)

hinkoff каза...

Хайде честито!
И да ползваш ръкавици докато, режеш, плевиш, копаеш и т.н. Препоръчатилно е, поне за маникюра:)

Aquawoman каза...

@hinkoff, за радост нямам маникюр, но и да имах, щях на драго сърце да го пожертвам :))

Neizi_ss каза...

Поздравления ..сега моя милост селската снаха и твоя милост гражданчетос градина :) ша можем да си ортуваме на един език :) Хи-хи ..радвам се много Аквичке ...Дерзайте ...а идеята за беседка на първо мясот е супер ... страхотни пикници могат да станат :)

Aquawoman каза...

@Нези, не ме издавай :) Това е скритата идея на беседката - да си пием ракийката през почивките ;))

Valkocompany каза...

За съжаление с нищо не мога да помогна.Просто не съм фен на селскостопанския труд.Но най - ценното нещо в градинката би била една задушевна беседка.:))

Рос каза...

Пожелавам ти да запазиш ентусиазма си за дълго, защото няма нищо по-кисело и горчиво от плод на дърво, чиято земя е обработвана без желание. Както няма и нищо по-приятно от това да стъпиш бос върху рохкава, топла земя.

Aquawoman каза...

@Valkocompany, имаш право :)))

@Рос, благодаря! :)

Anito каза...

ихаа супер....честито....аз като една селянка със стаж ти казвам, че е готино...поне междучовешките взаимоотношения на село все още са живи...пък ако не ти се контактува...криеш се в някоя чупка на къщата между овошките и райграса и си слушаш тишината...

Aquawoman каза...

@Ани, много хубаво го каза :)

diandra каза...

Ами то и на мен ми е мечта - да си садя цветя, да си имам круши, ох, как обичам круши! Детството си изживях в голямата къща на баба и все ми липсва досегът със земята. Затова и летувам на бунгало на морето.
С интерес очаквам снимки!

Ирония Идиотова каза...

За мен да имам къща с двор е блян. И много се радвам за теб, Акви:) Представям си как се детински ентусиазъм подскачаш между лехите;) Мило е:)

Aquawoman каза...

@diandra, ще донеса снимчици още следващия път като отида, т.е. тази седмица :)

@Ида, къщичка и на мен ми е стара мечта - като малка всяко лято живеех при баба и много ми липсваха игрите на двора, в края на ваканцията :) Никога няма да свикна да живея в апартамент..