30 октомври 2009

surprise



забавно е колко забравени неща откриваш във фризера като го почистваш, например половин кило замразени миди, останали от последното лято в Созопол. тази вечер мастиката ще е с дъх на топло лято и водорасли, а аз така бързах да сготвя фасула с пръжки, за който говорим от три дни.
но честно - искам вече зима, с ледени цветя по прозорците и сняг на перваза, украсява ми се вече елха, палят ми се празнични свещи и ми се носят новите ботуши. ходи ми се на хижа с камина и ми се пие червено вино. тази година ще си направя непременнно огромен снежен човек 

22 коментара:

Gadno Kopele каза...

къде е мастиката няма я на масата :)

Aquawoman каза...

@Gadno Kopele, чакам да се свалят филмите ;))

Ondine каза...

И що лук къде е чесъна?:)

Aquawoman каза...

@Ondine, нито едното, нито другото. Лука го сложих като нареждах за снимка, иначе ядохме с праз :)))

LaSombra каза...

Искам пръжки-и-и-и-и! Тая сланине, дето я продават, се топи, а не става на пръжки :( Като малък веднъж така бях преял с пръжки, че чак ме втресе...

Aquawoman каза...

@LaSombra и аз много ги тача, особено в компанията на боб :))

Plamena Markova каза...

Аз май не съм яла пръжки, но боб... ехее, колко го обичам! Аквичка, почвам игра - щом падне големият сняг, ще си показваме по блоговете снежните човеци ;)

Aquawoman каза...

@Плами, яко предложение :) Още сега започвам да мисля идеи за интересен снежен човек :)) Дай, Боже много сняг тази година, че последните години нещо ми липсва..

angie каза...

с този фасул съм съблазнена завинаги!:)))))
и на мен ми се иска тих, пухкав бял пух да се сипе и румени бузки, светнали очички и коледни звънчета:)

Valkocompany каза...

Малии.Тръгнаха ми киселини.Време е за активния въглен.След това минаваме на игричката. Хайде да проверим колко сме сръчни
Убий убиеца
http://www.mtv-triangle.co.uk/game2.html

Aquawoman каза...

:))))))) Май го убих от втория път..

Valkocompany каза...

Дани,благодаря ти за коментара.
Радвам се,че успя да проникнеш в мозъка ми. Така е то - винаги по острието на бръснача :))

Lili каза...

Ще си чопна от бобеца :)
Цуф Бубче и хубава седмица още от сега {} :)

Aquawoman каза...

@Бубчо, кИде ходиш пак? :) Много цунки и усмихната седмица {}

diandra каза...

Как сте се размечтали - ще докарате снега скоро, скоро!

Bla каза...

А, не - само не докарвайте снега! :/

Aquawoman каза...

@diandra, а дано :-) искам много сняг, шейна и снежен човек :))

diandra каза...

Успяхте!!! Вали ли, вали сняг тук. Засега е романтично, но как ли ще е утре сутрин?

Lili каза...

Аа,Бубеее,тук съм де :) Само за уикенда бях по македонско :)
Цункии :){}
п.п.Даже имаш покана за задачка-закачка при мен ;)

Aquawoman каза...

@diandra, блазе вииииииии :)))
Кажи му да мине и през нас.

@Бубче, ида :))

Cris каза...

Se ve muy rico...
Un traductor de página please!
Cariños

Емо каза...

От мен хляба от теб боба, а младежа ще донесе мастиката :)))