13 ноември 2009

обичам петък-13


качих снимките във Фликър, кликни ТУК  да ги разгледаш




защото винаги ми носи радост.
дъждовете ни объркаха плановете за градината и се наложи две седмици да отлагаме отиването, но днес решихме, че повече не ни се чака.
беше толкова хубав ден!
цял следобед откривах, че земеделската работа наистина ми допада. окастрихме на дръвчетата клоните, почистихме земята и я приготвихме за обръщане на почвата.
а хората на село са добронамерени и някак си по-топли; през почивката седнахме с новите ни съседи на кафе и бисквитки. мисля, че и те ни харесаха.
всичко е чист въздух, цветове и свобода, нямам търпение да отидем пак :)

21 коментара:

Владимир Иванов (krizt) каза...

Наистина е хубав ден. Само дето темата за прокобата се експлоатира и създава паника.

Ирония Идиотова каза...

Искааааам и аааааааазззз такаааааааа:)))
Гледайки кадрото, все повече намразвам проклетия Космос!!!И не ми е понятно що се съгласих да бъдем в Бургас? Да сме били далеч от родата в София, далеч от родата във Варна и аре у Бургас. Ама ся кво?! Панел и седемнайсти етаж. Без кьорава градинка и село!

За поредно зелената ми завист изплува, Акви:) Съвсем добронамерена и усмихната:)

Хриси каза...

Аааа, дочаках снимките на Данчето с... брадвата ;))
Много са хубави - слънце, зеленко, плодове и дървета... еххх :)
Ползотворен ден сте имали, и като гледам - с достоен завършек! :)
Все такива да си имате на хубавото местенце! Цунки, Аквинко! :)))

Dani каза...

И аз искам в градината...Обичам такова място/макар и рядко да ходя/и работата там не тежи/особено с такъв завършек на деня/Наздраве!И много такива "петък-13"

angie каза...

13-ти ми е едно от любимите числа, освен което и ми е на късмет, доказано:-)
а днешният петък, 13 ти пък беше страхотен, ама аз винаги съм си била нестандартна:)))
привет Дани и слънчев уикенд:)

още малко и съм сигурна, че градината ще бъде сюжет за пастел:)
сигурна, защото се прави с любов. а всяко нещо, което се прави с любов.. знаеш:)

Aquawoman каза...

@Владо и аз нямам оплаквания :) Дори се радвам на по-добър късмет, на петък 13.

@Идка, зелена зевист :))))). А у мен се надига една голяма синя завист, като си помисля за морето :))

@Хриска, благодаря! Завършекът наистина беше приятен, затова не се появих снощи :))) Днес главата ми е на аналгин :)

@Дани, мерси! За сега не ми тежи работата, защото чистия въздух и красотата на мястото всичко компенсират :)

@Анджи, вярвам ти, защото и при мен на петък-13 винаги се случват хубави неща :).
Исрено се надявам да се справим; моите родители в началото бяха твърдо против: Градинааа!? Защо си отваряте толкова работа? Казах им, че дори да не я работим, ни стига да ходим само заради почивката :) Но ще им докажем, че не сме наглезени от градския живот, и можем да вършим и селска работа, ха-ха :)

Прегръдки на всички! :-)

Lili каза...

Ухааа,Бубеееее-завиждам пък!Искам и аз!Градинката е страхотна.А ти изглеждаш чудно сред тази приказка :) Завършекът е чудесен.Черпя те с едно домашно,червено винце.Цунки {}

Aquawoman каза...

@Бубка, знаеш как да ме изкушиш :)) От теб винцето, от мен мезето. Наздраве и прегръдки {}

Lili каза...

Бубка,5 години не сме го изпили тфа вино и не хапнахме от мезето.Време ни е ще знаеш.Цунки {}

Aquawoman каза...

@Бубка,крайно време е вече. Ама ти избяга чак на Д-то на географията...или по-точно аз :))))

Valkocompany каза...

Дани,като гледам снимките се засрамвам. Може би назрява моментът в който ще си купя някое сечиво - брадва,кирка или права лопата.Остава обаче проблемът къде ще ги използвам ? Тъй като всичко около мен е само асфалт и бетон.
А снимки можеш да качваш и тук в Гугълския профил посредством опцията Уеб Пикаса.Безплатно - до 1 Гигабайт.

Антоанета Иванова - Jackie каза...

Благодаря ти Аквичке! За всичко!
Много, много ми е трудно. Няма как да разбереш, по никакъв начин, освен ако не знаеш някои малки подробности.
Заплашвана съм ( от блогърка) със стабилен гръб. Затова не смея за пиша. Но... все пак ще се опитам.
Ако искаш - пиши на мейл или някак да се свържем, за да ти обясня.
Обичам те, прекрасна приятелко!

Aquawoman каза...

@Valkocompany, до скоро използвах Пикаса, но понеже наближавам лимита, реших да съхранявам снимките във Фликър. Там имам по 100 МБ месечно, плюс два видео клипа, което ми е достатъчно. Ако преритам за повече място, по-добре да си купувам Про-Акаунт във Фликър, но поне ще знам за какво си плащам ;)

@Jackie, миличка, как се радвам, че се обади! Пиши ми във Фейсбук, моля те!
Прегръдки! {}

Еoc каза...

Акви, чудна градина си имате :) Макар и рядко да ми се случва да извършвам такива дейности, след това се чувствам пречистена :) Колкото до петък 13 и всякакви други суеверия, при мен не вървят, понякога даже нарочно правя някои неща напук на всякакви такива - като да си оставям чантата на пода, да си мия косата в понеделник и... вече не помня даже какво :) а и се кефя като видя черна котка :) Успешна нова седмица от мен! :)

Емо каза...

Като гледам как боравиш с брадвата, се надявам да не приличам на дърво

Aquawoman каза...

@Еос аз също не съм суеверна и се дразня от бабини деветини :) Не убивай паяци, не си тананикай като отиваш на работа, не сядай на ъгъла на масата...... Глупости :)))


@Емо :)))))))))

diandra каза...

Хубав петък! А как ме привличат крушите от снимката...-))

tcvetelinka каза...

Закъснях да се включа , но и аз обичам петък 13. Моят мина прекрасно , пробвахме новата реколта домашно винце на село.

Aquawoman каза...

@diandra, черпя те една голяма червена ябълка :)

@tcvetelinka, блазе ви ;) Друго си е домашното вино, не е като боклуците, които продават на магазина .

Lili каза...

Бубеее,сега сме по-близко :) Така че кат ' ти щукне-тука сме (в софия съм сега,ако не си забравила ).Така че е време да организираме нещо :)Цуфффф {{{}}}

Lili каза...

Хъх,Jackie-коя е таз пък със сериозен гръб.Сподели с нас.Искам да знам кой и за какво те заплашва.Моля пиши,за да ти помогнем.Ако искаш пиши на Дани у фейсъ,тя ще ми каже.
Бубе,моля те предай ми!