04 ноември 2009

за какво ми е този блог ?

04.11.09
внимание! задават се и снимките на Данчето с мотиката :)


Бубка ме пита за какво ми е този блог. видях, че другите са отговорили твърде подробно, аз обаче малко изпреварих играта и нямам много за казване, но все пак..
блогът е моят виртуален дом и предан архиватор на спомените ми, затова се стремя  да поддържам къщата чиста и уютна - като ми идвате на гости да ви е приятно :).
блогът ми помни(по-добре от мен) всички вълнения и приключения в мисли и снимки. така мога да следя развитието си и да се наблюдавам отстрани, хаха :)
обичам еднакво всичките си читатели - тези, с които активно общувам, и тези, които се отбивате без да се обаждате. и аз ви навестявам всекидневно, тук е мястото да се извиня на блогърите, които пишат стихове - чета ви редовно, но не коментирам, защото ми е трудно да обсъждам поезия.
благодаря ви за споделените дни - и у нас, и у вас, и не спирайте да блогвате :)

15 коментара:

Lili каза...

Бубеее,с тая снимка човек забравя да прочете какво си написала дее :) Кравичка ме радва много ;)
При теб ми е топличко :) Целувки {}

Aquawoman каза...

Хех, ще се изчервя, Бубче :))
И аз те обичкам, нали знаеш {}

morrt каза...

Holy Мother of God!!!



Ама,това верно си писала нещо под снимката. После ще го чета...
:)

Aquawoman каза...

Да не забравиш :))

morrt каза...

Не, не забравих. Прочетох го. но забравих. Извинявай. Снимкатаме разсейва. С тези мои години...

Ирония Идиотова каза...

Искам такава спалня! И как по дяволите само с една ръка действаш ?На лаптопа. Небрежно. Аз така и не се научих.
Акви, честно, толкова ти е секси поста, че ми иде да стана лява лопата през зимата. Твърде много любовни драми гледам след 00.00 h. явно..


пс- :))))))))))))))))))

Aquawoman каза...

Засрам :-)
@Морт, за години не говори, че ме натискаш по душевната пришка ;)

@Идке, да се върнем на темата - за какво ни е този блог :). Вземи се вече в ръце, защото ужасно ми липсват Мръфкови и деда Пантелей :)))

Valkocompany каза...

Чудесно признание.За мотики ще говорим следващото лято когато порасне царевичака :)Аз обаче няма какво да признавам - в блога ми се пише само за секс.И за нищо друго.
Скука,нали:))

Aquawoman каза...

@Valkocompany, по принцип из такива блогове не се разхождам...защото няма какво да търся ;))) Но твоят бързо ми стана любимо място, заради интересния начин, по който поднасяш нещата и чувството ти за хумор :)

Силвия Тенчева каза...

Дани,ти си ми от най-първите приятелки тук,винаги когато съм свободна започвам с теб ,ЛИЛИ И НЕЙЗИ,вие сте първите ми, ама най-първите ми готини усмихнати и позитивни сладуранки,много ти е хубав блога бейби,като теб самата:)целувки!

Aquawoman каза...

@Силви, мерси миличка :) Аз също много ви обичам и чакам нетърпеливо новите ви публикации. Целувам те и хубава вечер! {}

Емо каза...

Добър вечер!
Като ново присъединил се, скромно ще споделя мнението на Лили.
Приятна вечер на всички :)

Хриси каза...

Аз чакам да видя Данчето с мотиката, ама и без мотика слага в джЕбите вси моделки... ;))
За блога разбрахме - давай сега мотиката! Цунки! :)))

Aquawoman каза...

Йееей, ще се възгордея вече :)) Не очаквах снимката да предизвика такива реакции :)
Хриска, заради дъждовете не можем да отидем в градината. А така сме нахъсани...да не ти казвам :)) Чакаме само да изсъхне малко и палим подметките.
Целувки! Вече ще те четем в два блога ;)

Иван Христов каза...

Много предизвикателна и опасна снимка, особено за мъже със сърдечни проблеми:)