18 ноември 2009

новото фото






новия сладур, с който се изкуших преди малко в Технополис. по Сони ме запали много отдавна Бубка, ала почти година отлагах, защото стария Canon още ми върши добра работа. днес обаче видях, че е на промоция в магазина и реших да си направя подарък. новите снимки, които ще ви показвам ще ги правя с този хубавец. за радост превъзхожда своя предшественик с цели осем мегапиксела и се надявам фотките да са с доста по-добро качество.
Лили, мерси за подсказката; момчето в магазина каза, че е отличен избор за любителски апарат :)

24 коментара:

Lili каза...

@Бубе ,казах Никон (Pentax),но и този е чудесен :)Предполагам и доста по-добър :)Честито.Очаквам много нови фотки ;)Цун {}

Lili каза...

Тц,не предполагам вече.Много по-добър е от моя :) Браво :)

Aquawoman каза...

:-)))))))))))))))))))))))))))
Не може да бъде! На мен ми е останал спомен за Сони и въобще не се поколебах :))) Карай, във всеки един случай е по-добър от моя старец, който вече си забравя годините :)
Цунки, Бубка {}

Lili каза...

Ми то може и за Сони да сме говорили,помня ли вече.Важното е че си е твой,готин е,добър откъм техническата част ииии вече няма ми мрънкяш за мойто фото ;)
Цунки {{}}

Aquawoman каза...

Няма вече :P:P:P Убищавам :))) Гуш :)

Bla каза...

It' rather... pink.

Kemerova каза...

Честито ново фото!
Със здраве да си го ползваш и само хубави моменти да запечатваш с него!
Аз имам също едно Сони/по-стар модел/, което е винаги в чантата ми. Много съм доволна от него.

Aquawoman каза...

@Бла, розовото е на мода :))


@Kemerova, благодаря! :)

Златина каза...

`Убавец! :)
Кадемлия да ти е! :)))
И - чакам снимки! :Р

Aquawoman каза...

@Злати, мерси :))

Dani каза...

Страхотен цвят и избор.В очакване съм на нови снимки.Поздрави!

Aquawoman каза...

@Дани, благодаря! Съвсем скоро :-)

Розичка каза...

Честито! Да си го ползваш със здраве и само хубави неща да снимаш.
Марката определено ме радва и затова всичко вкъщи ми е на Сони. :) :) :)
Чакаме снимки. ;)

Ирония Идиотова каза...

Айде честит да ти е:))И само любими моменти да снимаш:)
А като рече за коледни подаръци, мисля, че вече е време да си изпрося и аз една такава джаджа от Дидо:) Ти вече ще си обръгнал фотограф и ще ми даваш съвети за вида апаратче, ъгъла на снимане и т.н, а аз само ще цъкам с език:) :))))

Aquawoman каза...

@Розичка, мерси :)

@Идка, първо тебе ще снимам, че нещо ти се губи снимката на аватаря :))

Valkocompany каза...

Честито. 12.1 Мегапиксела e добре.Но оптичния зуум 4 е малък.Това означава че ако го прекрачиш - снимките стават леко размазани.Внимавай :-))
Големият съвпадък беше че и Лонги днес си търсеше фотоапарат:-))В поста съм пуснал и линк за софтуерна обработка на суровите снимки.
http://kaka-cuuka.com/1915

Aquawoman каза...

@Valkocompany, мерси, ще погледна :)

Емо каза...

Супер е фотото пускай снимки да видим какво може :)

Plamena Markova каза...

Честито!!! И аз се нареждам на опашката да чакам снимки :р

Еoc каза...

Честито :) Прекрасни моменти да запечатиш с него :)

Aquawoman каза...

@Emo,
@PLami,
@Eos,

Мерси :-) :-)

RMPG каза...

Аз си спечелих подобен, само че е 10.1 мегапиксела, което също си е доста изгодна като за 1 левче, от машинка по морето. Иначе, честито и ти пожелавам много хубави, и щастливо-запечатани моменти с този фотоапарат. :--)

Aquawoman каза...

@RMPG, явно си късметлия ;)

вили каза...

Честито и от мен! Ех, можеше да снимаш с него градината в петък, 13-и... Но нищо следващата година. И аз чакам снимки!