29 ноември 2009

стъпка по стъпка

в манастирския двор виж другите снимки
днес преоткрих удоволствието от ходенето пеша. да вървиш пеша е чудесно!
на обяд решихме да се разходим до близкия манастир без колата. какво са 4-5 км в почивен ден, на чист въздух и с добра компания.. вървяхме бавно и се радвахме като деца на последните топли дни. по пътя забелязах, че като вървим пеша на дълго разстояние дори изникват по-интересни теми за разговор - неща, за които в ежедневието не остава време да си говорим. в двора на църквата са сложили кафе-автомат, опитахме кафето, набрахме си и цветя. на връщане срещахме усмихнати хора, които като нас вървяха натам и поздравяваха с добър ден без да ни познават. духът на наближаващите празници вече витае във въздуха.

12 коментара:

Златина каза...

И Книга на коледна тематика. Че и вафла. Мммммм... :)

Павел Борисов Николов каза...

Хубаво е ходенето пеш. Ако не ми мине котка път, съм планирал и аз за 5-ти едно ходене.

Dani каза...

Хубава разходка,емоции и слънце.Пожелавам ти и такава седмица:)

Nezabravima каза...

Чудесно... и аз скоро се разхождах в близката гора до вилата, беше неописуемо удоволствие.:):) (време беше да сляза малко от колата):)

Valkocompany каза...

Браво на вас.Постепенно увеличете разстоянието на 8- 10 км което е оптимално за един пешеходец.
А не обичам манастири.Просто места в които в резултат на сексуален глад се случват странни истории.Справка - творбата ми Изповед :))

kenkal каза...

:) Новите и по-интересни теми за разговор изникват заради истонското общуване, не заради идващите празници. С добър другар и блага приказка пътят е лек и приятен. Браво!

Aquawoman каза...

@Злати, вече съм в Коледно настроение :)

@Павел, супер е! Да използваме малкото топли дни до края :)

@Дани, усмихната седмица и на теб!

@Незабравима, малко по малко загубваме контакт с природата, а от това страдаме само ние. Една такава разходка ми вдига духа за цяла седмица напред, но защо толкова рядко се сещам...

@Val, досещам се за какво говориш, но това не би ме отказало да ходя :)

@Нели, така е - с хубави хора навсякъде е леко и приятно :)

Много усмивки през седмицата на всички! :-)

Ondine каза...

Супер!Най-хубаво е да си с любимите хора сред природата!
п.п.и да вървиш пеш повече :Р :)

Plamena Markova каза...

Чудесно е, когато си в чудесна компания :) Аквичка, хубавото ти настроение е заразително :))

Aquawoman каза...

@Ондин и първото, и второто :))

@Плами, дано да съм ви заразила. Мен още ме държи :)

Силвия Тенчева каза...

Дани,романтичността ти подхожда много,това ти ли приседнала до празното фонтанче?Разходката сред природата ни пречиства във всяко отношение,хубави и щастливи дни бейби!

пепеляшка каза...

Aquawoman , аз като ревностен планинар, мога да кажа само - следващата седмица още по-дълъг преход ви желая....! Обаче това селце ме връща към някакви стари спомени от моя роден край, не е ли близо до Ямбол или Сливен,ако е така- минавала съм от там милион пъти на автостоп...
Лека вечер!
Пепеляшка