18 декември 2009

обърни ми внимание! :-)

9 коментара:

Kikimorka каза...

Хубава порция смях рано сутринта. Благодаря ти :)))))

Силвия Тенчева каза...

Много готино Дани,по този начин се търси внимание:)

Dani каза...

И моето коте прави така-поздрави и мяу:)))

Алиса каза...

:)))
Моят звяр е културен, нищо не къса. В случая просто би се излегнал върху страниците и би замъркал мощно, докато ти писне да го местиш и ти се прииска да го погушкаш.

momenti-momenti каза...

!!!!!!!!!!! Право в десятката! ;)

Хриси каза...

Хахахаха... Макс ежечасно си застава пред монитора, невъзмутим като сВинкс :D :))))
Ако си хареса нещо от бюрото, си го събаря долу и си го мятка с лапките :)))
Кефи клипчето... мерси, Дани! :))

Aquawoman каза...

@Кристине,
@моменти,
радвам се, че ви усмихнах сутринта :)

@Силви, голям номер, нали :)))

@Дани,
@Алиса,
@Хриска,
всички котараци са ревниви :) И аз три години имах котка и се бях видяла в чудо - не останаха прилични мебели и завеси в къщи. Като я оставях сама у нас обръщаше всичко с главата надолу :). Вече съм на мнение, че с коте е добре, но без коте по-добре :)))

Хриси каза...

Аааа, не съм съгласна :))
Моят е кротичък... или в кротка фаза, знам ли... Не прояви никакъв интерес към малката елхичка и играчките; не се интересува от завесите; не прави пакости - спокойно оставям спалнята и коридора в негово владение, и обиковено когато се върна, ме посреща с премрежено, заспало погледче и прозявка тип: "Защо-ме-събуди-ма!" :))
Не мога да си представя да го няма. Ако и да прави дребнички пакостички :)))

Aquawoman каза...

@Хриска, Макс е пич :) Аз пък все не изкарвам късмет с домашни любимци - я луда котка ще ми се падне, я папагал със странни навици :))
Всичките ми женски пиленца умират :( Мъжкият ми папагал през няколко месеца си сменя жената; не знам какво им става и вече се съмнявам, че той им прави нещо. Сериен убиец :)))