20 декември 2009

ангели, потоп и равносметки


голям размер


маите не можаха да отгатнат, като гледам - краят наближава още преди тази Коледа. след като потопи шосето и тротоара, потопът покри и градинките зад блока и застрашително се покачва към мен. чакам го да наближи четвъртия етаж, да се метна на надуваемия дюшек и да отплавам.
не че се оплаквам, дъждът все още не успява да ми помрачи празника; напротив - от два дни сме се сгушили на топло, готвим си вкусни манджи и поставяме Коледната украса. от време на време интернет - да не ни пишат отсъствие :)
вече нетърпеливо проверяваме и Новогодишните си късмети. вчера три пъти ми се падна измервай живота си не с това, което си направил, а с това как се чувствуваш. странно, защото точно този е урока, който научих за изминалата година. няма значение какво си постигнал, или колко битки със живота си спечелил, ако нямаш мир със себе си. не е важен стандарта на живот, нито всички постигнати цели, ако не си щастлив. трябва да умеем да усещаме кога душата ни има нужда от почивка и да и я даваме, защото иначе ще остареем. за себе си знам, че не искам да остарея.



голям размер

направих ангелчета, написах тази мисъл на небето и ги сложих до спалнята, да ми напомнят.
снощи извадих от гардероба Коледната покривка, купих и празнични салфетки. подложките за чаши, които правих тази сутрин останаха недовършени, защото дъждът не пожела да отида до книжарницата да купя брокат, затова утре ще ги украся.
искам всеки миг в живота да е като Коледна вечер..

34 коментара:

Lili каза...

Бубе,много топличко ми стана :) Всичко е прекрасно :) Дори дъджовните капки са някак стоплящи.Пожелавам ти незабравима Коледа :)Цунки и гушки {}

Aquawoman каза...

@Бубка, най-щастливата Коледа и на теб! {}

Владимир Иванов (krizt) каза...

Весела Коледа и без тъжни мисли за потопи. Преди Коледа няма да настъпят. Няма да им позволим.

Dani каза...

Сега пък потоп.Ама няма да му се даваме,а и не може да ни изплаши.Ние чакаме Коледа.Весели празници:)))

Руми66 каза...

При нас тръгна на сняг мислех да изляза на пързалката ама ще ме помислят за хаху. Няма такова нещо като потоп бе! Весела Коледа на всички!

Ondine каза...

Какъв ден само...валя ме дъжд..все едно от Ад-а:)))После попаднах в буря...и най-накрая се прибрах в снежна приказка....Нищо ,че бях с кола това не попречи да се намокря от горе до долу....:(
Aquawoman,много хубаво си направила,че не си излизала :)

Весели празници на всички!:)
Тези маи нещо ..да си оправят предсказанията рано ми е още да умирам!!!!;)

Aquawoman каза...

@Влади,
@Дани,
голям дъжд, ще ни удави!.. Не знам при вас как е, но тук се изля едно море вода. Дано по празниците да се оправи!

@Руми, по-добре сняг отколкото дъжд. Хич не ми пука за каква ще ме помислят - аз бих се попързаляла :))

@Ондин, добре дошла отново в света на живите :))) Аз направих грешка да отида в махленския магазин и за две минути станах мокра до кости. Ааа такава Коледа не ща, да се оправя времето, иначе аз се отказвам да празнувам :))

Весели празници ви желая! :-)

Еoc каза...

И от нас зависи, нали? Да сме щастливи :) Чудно е у вас :) Хубави, хубави празници ти желая, Акви :) Да бъдеш много щастлива!

Aquawoman каза...

@Еос, много щастие и усмивки на теб и на всички в къщи! :-)

Ирония Идиотова каза...

Ех,че хубаво!:)) Въздиш..:))
И само ще добавя- повече смях в живота ни. Сигурно и проверено лично от мен. Ама ха!:)))
Хубава Коледа, обичлива и весела пожелавам да е, Дани:)Пък що само на Коледа да е така, нали?!:)
Силна прегръдка от мен:))

Хриси каза...

Ангелчетата са много симпатичнички :))) Браво, Дани! :)
Весели празници и само хубавини да ви ползават! :)
Цунки! :)

Aquawoman каза...

@Ида,
@Хриска,
Щастливи празници и на вас! Бъдете много усмихнати, обичани и обичащи :)
Целувам ви! {}

Kemerova каза...

Хайде и от мен една силна прегръдка.
Дъжд през прозореца е добре, става, но ако трябва да се излиза, кофти много.
И аз се надявам, че ще има сняг за Коледа. Вкъщи вече броим дните оставащи до подаръците... Детенцето едва издържа на този напън...
Ех проблеми...

Aquawoman каза...

@Кемерова, да сте живи и здрави, а Коледа да ви донесе всичко, за което сте мечтали :) Прегръдки на теб и детенце! :) {}

Valkocompany каза...

Вкусната баничка се завъртя и отчете Европейски късмет.А на тиймбилдинга преди дни шефа говореше как ще се представяме в Германия следващото лято.И ако това не е съчетание на късмет и съдба.Дани,дано имаш късмет и повече усмивки.А останалото само ще дойде:))И повече сняг.

momenti-momenti каза...

Стоплих се при теб, макар дъжда...
Тук, в София сме като на северния полюс. ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ,топла Аквичке!

Aquawoman каза...

@Val, хубав късмет ти се падна. А дано! :-)

@моменти, ужасно е времето - редуват се много топли дни с голям студ. Баси.

Желая ви много щастие - истинско, голямо и желано. Всичко, което поискате в Коледната нощ, да ви се сбъдне!

Ruta77 каза...

весела коледа и спорна година

PetyaL. каза...

Весела Коледа, Дани! Може дъждът да е друг знак- по вода да ти върви!

Valkocompany каза...

Готвим ли се вече
http://img38.imagefra.me/img/img38/2/12/25/alfredpacino/f_16pfxww8n67m_90fd746.jpg

Емо каза...

Весели Празници!

Силвия Тенчева каза...

Дани,красавице,бъди щастлива и все така неотразима,много обичана и романтична,нека ангелите сбъднат всичките ти мечти!ЦЕЛУВКИ бейби!

Andy каза...

Весела и честита коледа и на теб!

Aquawoman каза...

Весела Коледа на всички! :-)

BiA каза...

Весели празници на всички :)
Много хубава атмосфера описваш! Тези дни, вкъщи със семейството, в приготовления - те са най-красивите.

Vava каза...

Аз този късмет ще си го ползвам през цялата година. Добър критерий за добър живот!

Aquawoman каза...

@BiA,
@Vava,

Момичета, желая ви щастливо изкарване на Нова Година, с най-любимите хора, и дано да ви се паднат най-хубавите късмети от баницата! :-)

вили каза...

Весели празници! Бъдете здрави, щастливи и усмивката да не слиза от лицето ви!
Този път ми се падна люлка. Малко ми е късничко, ама....

Yang каза...

Ти си пич :) хресваш ми, давай в същия дух и няма да спра да те чета :) успешна нова година ти пожелавам!

Aquawoman каза...

@Yang, хубава Нова Година и на теб! :-)

Еoc каза...

Акви, здрава, щастлива и успешна 2010 година ти желая!
Целувки!

Aquawoman каза...

@Еос, мила Весело изкарване довечера на теб и цялото ти семейство! :-) Цунк! {}

Ondine каза...

Честита Нова година!Нека бъде по-добра от предишната!С пожелание за много здраве на цялото ти семейство!:)

Aquawoman каза...

@Ондин, Щастлива Нова Година! :-)