06 януари 2010

напред с усмивка




колко пъти се заричам да не се тревожа за утрешния ден! колко пъти трябва животът да ми покаже, че няма неразрешими проблеми, за да си сложа обеца на ухото. 
пак ме загложди една мисъл, отново не мога да заспя и се въртя цяла нощ, мисля как да променя обстоятелствата. а осъзнавам, че е гупаво - всички човешки тревоги по принцип са безсмислени - каквото има да стане, ще стане. още като малка разбрах, че не съм по-голяма от живота и не мога да го отклоня от неговите планове. защо се притеснявам тогава? безспокоя се за дреболии, които утре ще са минало, а аз ще се смея на себе си.
а има толкова вълнуващи неща, за които мога да мисля в момента - като хубавата книга на бюрото ми, като топлата телешка супа, сготвена преди малко и за интересната игра, която започнахме да играем снощи.
животът е хубав, животът е много интересен; ние сме виновни, че го усложняваме изкуствено.

29 коментара:

Neizi_ss каза...

За много години и да си додим на думата ... Ето ти една мъдрост по темата - Преодолявай голямото, докато е малко и трудното докато е лесно, защото в света голямото започва с малко и трудното с лесно ... Но типично по български ние обичаме сами да си усложняваме живота и да чакаме проблема да назрее, за да го решим ... а още по-лошо става, когато търсим проблем, там, където го няма :) Целувки :)

Aquawoman каза...

@Нези, за много години! :-)
Няма да казвам нищо по въпроса, защото поне в три поста съм обещавала да не се ядосвам за дреболии и вече ме е срам. Просто ще се отдам на по-приятни занимания, за да не мисля :)
Целувки! :-)

bampi каза...

Привет.Ч.Н.Г.
Какъвто и да е проблемът,решение винаги има.Лошото е,че не винаги решението ни допада и обикновено тогава задълбаваме в ненужни мисли и тревоги,въпреки че сме на ясно с крайния резултат.
От друга страна се сещам за една мисъл "Всичко, което очакваш, се понася по-лесно"- един вид се подготвяме за негативното.

Aquawoman каза...

@bampi, Весела Нова Година и на теб! :):)
Мдаа, "Очаквай най-лошото, а хубавото е добре дошло". Уж така се опитвам да правя....

Dani каза...

Това е животът:Книгата на бюрото ти,топлата телешка супа,слънцето,усмивките,притесненията...Ако можем да гледаме по-философски на живота,да отсяваме зърното от плявата...той,животът ще е много по-лесен:)Да си го направим такъв:)Поздрави:)))

Aquawoman каза...

@Dani, чул те Господ! :) Поздрави!

Zvetanka Shahanska каза...

Не се косете за дребни неща, животът е хубав и интересен. Всичко зависи от гледната точка, ако се научим да я сменяме бързо всичко ще е ОК. Поздрави и усмивки:) Не се познаваме , попаднах случайно, но ми хареса. Имам блог за позитивното мислене, щастието и радостта от живота, ако те интересува заповядай :)))http://mi6el.blogspot.com/
Честита нова година! Радост, щастие и добро настроение:))))

Aquawoman каза...

@Цветанка, благодаря ти за хубавите думи! Весела Нова Година и на теб! Ще намина веднага покрай твоя блог :-)

Valkocompany каза...

Няма да се безспокоиш
Вредно е за здравето
А сигурно Шерлок Холмс е правен по филма
Още не съм тествал игричката

shareniika каза...

Сещам се за нещо: http://www.pozitivnoto.info/2008/11/koga-ako-ne-sega.html
"Истинското Щастие е в самото пътуване, а не в крайната цел! И няма друго време и място, в което може да се чувстваш щастлив, освен... Тук и Сега!"
Знам, че е лесно да се каже, но... нищо не пречи да си повтаряме: Тук и Сега! И то, вземе, че стане...
Успешна и усмихната нова година!
:):):)

Aquawoman каза...

@Val, винаги намираш начин да ме разсмееш :))


@Шаренийка, благодаря за думите. Мисълта е чудесна и насърчаваща!
Поздрави! :-)

Емо каза...

В такива случай аз чета книга и не разбирам кога заспивам.

Еoc каза...

Ех, Акви... понякога няма как да не се ядосваш... но иначе как ще разбираш и оценяваш малките неща. Майка ми казваше, че няма дребни неща в живота, всичко е важно... разбрах го от собствен опит и на голяма цена... но не съжалявам.

Aquawoman каза...

@Emo и аз гледам да се отвличам - я с филм, я с книжка, за да не мисля...


@Еос, понякога най-дребните неща ни създват най-големи главоболия :)) Значи майка ти е права :)

lenival каза...

много хубава снимка, страхотно илюстрира поста...
и да.няма смисъл да се тревожиш за глупости.стига да си го позволиш и да повярваш:всичко винаги завършва хубаво...:")

Aquawoman каза...

@lenival, малко тъжно започна годината ми - с трудности, но се надявам бързо да ги преодолея. Поздрави и благодаря! :-)

BiA каза...

Aqua, пожелавам ти една прекрасна година и да четем само усмихнати постове от теб :)

Ирония Идиотова каза...

Аааааа, забранавям ти да се тревожиш вече!! З-а-б-р-а-н-я-в-а-м!!!:))
И започни Хрониките от първа част:) Аз съм луд фен на подобни куестове, даже, ако искаш като приключиш тази, да ти дам още някои заглавия на игри, които са ме докарвали до безсъни нощи, псуване, но и много смях и честно- голяма зарибявка са:)))
Дай ся едно гооолямо гуш и помни какво ти забраних:))))Честита Новата и да знаеш от кака си- няма нищо по-хубаво от това да има с кого да се скараш. А ти имаш:))Така че другите неща просто ги ампутирай:))

diandra каза...

Колко познато!
Прочетох, че Новата година ще е добра за скорпионите и без причина това ме настрои оптимистично. Сега си казвам, че ще успея и ще го направя!
Така че, това е рецептата, да си вярваме!
Щастлива да е 2010 година!

Zvetanka Shahanska каза...

На всички желая лек и усмихнат ден, изпълнен с късмет и приятни изненади:)Да внимаваме какво мислим, защото мислите правят нашата действителност. Животът е прекрасен, той е такъв какъвто ние сме го направили. Ако нещо не е така както ви харесва, сменете настройката:)))Поздрави!

Aquawoman каза...

@BiA, мерси. Златна да ти е устата! :-)


@Идка, как се радвам да те видя! :))) Няма да се ядосвам вече - обещавам! :) На Хрониките сме ги играли другите части. Препоръчвам ти Pahelika, тя е подобна, дори е още по-хубава.
И се появявай по-често, че съвсем ни отсвири :))

@diandra, напомни ми, че не съм си прочела още годишния хороскоп и сега ще го направя :).Благодаря за пожеланията, дано годината да е прекрасна и за теб!!! :-)

@Цвети, усмихнат ден! Ха-ха, това за настройката ми хареса :))

Прегръдки на всички! :)

Силвия Тенчева каза...

ЧНГ Дани!Животът е това което се случва ,докато ние си правим други планове1Успокой душата и си мисли само хубави неща,нали знаеш-мислите имат честота,настрой се на позитивната и вселената ще ти изпрати това което искаш,мисля по този начин,защото съм изяла"Тайната" с кориците бейби!Има полза наистина ,всеки ден го разбирам!ЦЕЛУВКИ!

Хриси каза...

Дани, за много години, миличка! :)
/Аз пак съм бляла някъде, напоследък изпускам постовете ти, и все със закъснение се включвам :( /
На животът не му пука за твоите планове, той си има негови за теб, нали знаеш... И обикновено са по-хубави, но трябва търпение... което лично на мен ми липсва напоследък. Поради което също се тревожа за милион неща - ако няма, ще намеря :/
Прегръдки и да сте живи и здрави - другото ще го преодолеем. Нали? :)

Ирония Идиотова каза...

Pahelika,охоооо( тук мятам ръка, сещаш се, един вид"ехеееее") от кога се минааа...)
"Green Mooon"- задълже да я играеш:)Както и "Princess Isabella- A Witch's Curse" и още, и още;)))
"Azada"? А?:))))А "Мacinarium"?:)А?А?!:))..Магическата енциклопедия, а?!:))

"The Fall Trilogy", а най-вече- "Mystery Case Files: Dire Grove Collector's"

Абе направо съм злато , беее;))))
Дай пак цун:)

Aquawoman каза...

@Силви,
@Хриска,
благодаря за милите думи! Хубаво е да ти подарят усмивка когато ти е най-трудно. Връща вярата в сърцето!

@Ида, Изплеееееееез :))))))- играли сме всички без "Green Moon".
Ще я сваля още утре. И аз ти препоръчвам една - The Treasures of Mystery Island. Ако не си я играла, непременно я свали.
На "Mystery Case Files" харесах само първите две части, после я развалиха.
Цунки! :-)

Zvetanka Shahanska каза...

Хей, здравей ! Искам да отбележа, че харесвам много и новия ти блог със снимки от ежедневието. Много земно и приятно, и идейно, и позитивно, и ти пожелавам лек и усмихнат ден :)))

Plamena Markova каза...

Усмивка, Аквичка! След 26 коментара няма смисъл и аз да разсъждавам (обаче не мога да не споделя колко ти се радвам на снимката :))

Aquawoman каза...

@Цвети, радвам се, че ти харесва :)

@Плами :-) :-)!

Аршинков каза...

Много точно и ясно е заглавието винаги ще има утре и винаги ще преодоляваме трудностите това е нашата карма